Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رستمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خیرین اظهار داشت: خیران گلپایگانی در این روزهای سخت کرونایی با کادر پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان همراهی و همکاری خوبی داشتند.

اهدای ۳۵ میلیون تومان به بخش کرونایی

وی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهرستان برخی خیرین با اهدای ماسک، دستکش، گان، لباس سرهمی، بسته‌های بهداشتی به پرسنل بیمارستان، توزیع میان وعده به بخش‌های ویژه بیمارستان، محلول ضدعفونی کننده، اهدای ۳۵ میلیون تومان به پرسنل بخش کرونایی، شبکه بهداشت و درمان گلپایگان را یاری کردند که جمع این کمک‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: پس از اعلام کمبود تجهیزات در بیمارستان امام حسین (ع) خیرین در «قالب پویش مهربانی» تاکنون مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان به حساب انجمن خیریه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان واریز کردند که تجهیزات مورد نیاز بیمارستان خریداری خواهد شد.

تقبل خرید تجهیزات بیمارستان از سوی خیر گلپایگانی

وی گفت: محسن طارمی از خیرین والامقام گلپایگانی با اعلام آمادگی برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام حسین (ع)، خرید دو دستگاه مونیتور پرتابل و دو دستگاه ونتیلاتور ثابت به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد دادیم که این خیر نیز پذیرفت.

رستمی تاکید کرد: شهروندان با در خانه ماندن، رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تردد غیرضروری و ثبت نام در سامانه سلامت و همکاری با مراقبین بهداشت و درمان در طرح غربالگری کادر درمانی را یاری کنند.

فوت یک گلپایگانی در اثر مصرف الکل

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از فوت یک نفر و مسمومیت فرد دیگری در گلپایگان در اثر مصرف الکل خبر داد و گفت: شهروندان به هیچ وجه از مصرف الکل برای مصونیت در برابر بیماری کرونا استفاده نکنند چراکه پایه علمی ندارد.

کد خبر 4901365

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز نیمه شعبان شهرکرد بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید بهداشت و درمان گلپایگان شبکه بهداشت و درمان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم