Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی با تشریح جزئیات کمک خیران شهرستان گلپایگان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مجموع آن را بیش از ۸۵۰میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «ناصر رستمی» در نشست خبری ضمن تشکر از همکار خیران شهرستان گلپایگان با شبکه بهداشت شهرستان که در زمانی مناسب از آنها تقدیر خواهد شد، گفت: بخشی از خیران گلپایگان با اهدای تجهیزات فردی مانند ماسک، دستکش، گان، لباس های سرهمی، محلول های ضد عفونی آب ژاول، اهدای بسته های بهداشتی پرسنل، اختصاص میان وعده به بخش های ویژه و ۳۵ میلیون تومان کارت هدیه به پرسنل بخش ویژه بیمارستانی، شبکه بهداشت را یاری کردند که مجموع ریالی آن بیش از صد میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان از اهدای ۳۴۰ میلیون تومان کمک های مردمی به انجمن خیران شبکه بهداشت گلپایگان با عنوان پویش مهربانی و با هدف خرید تجهیزات بیمارستان  امام حسین (ع) خبر داد و بیان کرد: محسن طارمی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید دو دستگاه مانیتور پرتابل و دو دستگاه بنتیلاتور ثابت هزینه کردند که این دستگاه ها اولویت های خرید شبکه بهداشت بودند و در ماه های اردیبهشت و خرداد تحویل بیمارستان امام حسین (ع) خواهد شد.


وی از پزشکان و پرستارانی که نوبت های کاری بیشتری را به خصوص در بخش کرونای بیمارستان پذیرا شدند و کسانی که در کنترل بیماری و رفع نقایص موارد بهداشتی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان را یاری کردند، تشکر کرد.


رستمی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری در شهرستان گلپایگان ۱۲۲ نفر تاکنون با عنوان مشکوک به بیماری کرونا بستری شدند، اظهار کرد: نتیجه آزمایش ۴۵ نفر، مثبت اعلام شده است و در حال حاضر ۹ بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بستری هستند که چهار نفر آنها در شبانه روز گذشته پذیرش شدند.


مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان گلپایگان خواستار ادامه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تردد های غیر ضرور، ثبت اطلاعات در سامانه سلامت، همکاری با مراقبین بهداشت در طرح غربالگری و رعایت بهداشت فردی توسط مردم با هدف کنترل بیماری تا زمان رفع آن از شهرستان شد.


وی با تاکید بر اینکه مردم الکل را از مکان های معتبر خریداری کنند از فوت یک نفر و مسمومیت یک نفر دیگر بر اثر مصرف الکل در شهرستان گلپایگان خبر داد و  افزود: مصرف خوراکی الکل در رفع و پیشگیری از  بیماری کرونا اثری ندارد و تنها سبب وارد آمدن آسیب بر شخص مصرف کننده می شود.


در ادامه «مهدی صحت»کمک های  مردمی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان  در دوران بیماری کرونا و شرایط حاد اقتصادی را تحسین برانگیز خواند و گفت: این کمک ها صرف خدمات بهداشتی به مردم شهرستان گلپایگان خواهد شد و مردم ایثارگر شهرستان، کمک های خود را تا ریشه کنی بیماری ها ادامه دهند.

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهدی صحت مصرف الکل خیران سلامت گلپایگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمان شهرستان گلپایگان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند