Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@01:41:05 GMT

اعلام حضور موسسات مهدوی در رزمایش گسترده مواسات

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۳۸۹۶

اعلام حضور موسسات مهدوی در رزمایش گسترده مواسات

فعالان و تشکل‌های مهدوی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای برگزاری رزمایش گسترده مواسات، اعلام آمادگی کردند.

مشروح متن این‌اطلاعیه به شرح زیر است:‌

«ماه رمضان در پیش است. ماه رمضان، ماه انفاق است، ماه ایثار است، ماه کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای این‌که ارادتمان به امام زمان ثابت بشود، بایستی صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم که عرض کردیم، جامعه‌ مهدوی، جامعه‌ قسط و عدل است و جامعه‌ عزّت است، جامعه‌ی علم است، جامعه‌ مواسات و برادری است؛ اینها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم، به قدر امکان خودمان؛ این ما را نزدیک می کند.»

ما موسسات و فعالان مهدویت و مستبشران فرج، با تمام وجود، با افزودن امید واقع بینانه و آمادگی بیشتر برای تمهید تمدن عظیم اسلامی که رسالت منتظران است اقدام خواهیم کرد و توصیه‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی را درخصوص فعالیت گسترده در رزمایش مواسات و هم دلی و ایجاد جامعه مهدوی و پی‌ریزی تمدّن نوین اسلامی با جان و دل عملی خواهیم نمود و خود را برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) آماده خواهیم کرد.

به‌زودی جهانیان شاهد حماسه‌ای دیگر از هم دلی مومنانه، در کشور صاحب الزمانعجل الله تعالی فرجه‌الشریف، تحت فرمان نائب المهدی‌ ارواحنا فداه خواهند بود، جامعه منتظر ایرانی به برکت انقلاب اسلامیِ زمینه‌ساز ظهور، با تمام قوا برای شادی دل امام عصرعلیه الاف التحیه و الثناء لبیک‌گوی فرمان صادره از امام خامنه‌ای عزیز در اجرای رزمایش با شکوه هم‌دلی و مواسات، در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

دعای دائمی ما اتصال هرچه سریعتر این انقلاب با رهبری امام خامنه‌ای به انقلاب جهانی حضرت ولیعصرعجل الله تعالی فرجه الشریف است.

مجمع راهبردی اندیشه مهدویت»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر ماه رمضان ماه شعبان رزمایش مواسات مستمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور