Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرح شکرانه سلامت ساماندهی نذورات ماه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، جذب ۳ هزار و ۵۰۰ حامی برای کودکان یتیم و طرح محسنین نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان است. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده همدلی، مواسات و کمک مومنانه برای حمایت نیازمندان و فقرا جامعه براساس گفته مقام معظم رهبری شکل گرفت به همین سبب در استان مرکزی نیز دستگاه‌های مختلفی پای کار آمدند و در این راستا فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرساله کمیته امداد استان مرکزی در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان و مددجویان دارد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان برنامه‌ها در کنار رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه انجام می‌شود.

در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود به همین سبب قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی تشکیل و همه دستگاه‌ها در راستای این قرارگاه فعالیت می‌کنند تا ضمن ساماندهی و هماهنگی در انجام کارها از موازی کاری نیز جلوگیری شود.

کمیته امداد استان مرکزی همانند سایر دستگاه‌ها برای لبیک به فرمان رهبری وارد میدان شده و در این رزمایش برای کمک به مددجویان، زنان سرپرست خانواده و جامعه هدف اقدامات مختلفی انجام می‌دهد به همین سبب ماه مبارک رمضان که ماه بندگی و عبودیت است این رزمایش زمینه بیشتری برای دستگیری از مستمندان و نیازمندان فراهم کرده است.

توزیع 22هزار بسته حمایتی برای نیازمندان قمی توسط کمیته امداد آغاز شدگزارش/ اقدامات قابل تقدیر بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای کروناییقدردانی رییس کمیته امداد امام خمینی( ره) از مدیرعامل بانک ملت

پیش‌بینی 17 میلیارد ریال به‌صورت بلاعوض توسط کمیته امداد استان مرکزی

سرپرست کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: کمیته امداد استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در نیمه شعبان ستاد همدلی، مواسات و کمک مومنانه بر اساس سیاست‌های ابلاغی دفتر مرکزی و سیاست‌های ستاد استانی تشکیل شد که این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

عدالت بهرامی افزود: در این رزمایش مساعدت نقدی برای مددجویان کمیته امداد پیش بینی کردیم که حدود 17 میلیارد ریال به صورت بلاعوض و حدود 49 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و استمهال وام‌هایی که سررسید شده بودند، است که برای خانواده‌های اولویت‌دار‌ از جمله زنان سرپرست خانواده، بیماران صعب‌العلاج و افرادی که کودکان سوتغذیه دارند پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و قرارگاه همدلی، مواسات و کمک مومنانه پیشبینی شده 45 هزار سبد کالا با سرانه 3 میلیون و 500 هزار ریال تامین و توزیع شوند، ستادهای شهرستانی با شناسایی و معرفی نیازمندان توزیع سبد کالا با عزت و کرامت در منزل مددجویان انجام می‌دهند.

اجرای طرح همسفره از ابتدای ماه مبارک رمضان

بهرامی تصریح کرد: اجرای طرح همسفره از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع می‌شود، در این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در دو پایگاه طبخ غذا در شهرستان اراک و در شهرستان‌های خمین و ساوه هر کدام یک پایگاه طبخ غذا فعالیت می‌کنند که با نذورات مردمی پخت غذا و پخش آن درب منازل انجام می‌شود.

سرپرست کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به استمرار اجرای طرح شکرانه سلامت عنوان کرد:  در این طرح ساماندهی نذورات ماه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، جذب 3 هزار و 500 حامی برای کودکان یتیم و طرح محسنین نیز یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد استان است.

بهرامی افزود: در رزمایش کمک مومنانه مردم می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی و با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری شرکت کنند، در سطح استان بیش از 100 دفتر نیکوکاری داریم.

انتهای پیام/713/ز

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد استان مرکزی مواسات و کمک مومنانه ماه مبارک رمضان انجام می شود اجرای طرح برنامه ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند