Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در شبکه خبر با اشاره به برنامه‌های این بنیاد برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اظهار داشت: از اسفندماه گذشته اقدامات خود را برای اقشار آسیب‌پذیر آغاز کرده‌ایم؛ به طوری که با هماهنگی که با شهرداری تهران داشتیم، برای دستفروشان، کودکان کار و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تسهیلاتی را در نظر گرفته‌ایم و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دو هفته قبل ما به همه کولبران استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه کارت هدیه یک میلیون تومانی داده‌ایم و این روند در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: با هماهنگی که با استاندار هرمزگان انجام داده‌ایم، برای ملوانانی که با قایق فعالیت می‌کنند؛ با توجه به اینکه در ایام نوروز فعالیت آن‌ها تعطیل بود، به ۳۱۵۰ نفر از آنان کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی داده‌ایم و این موضوع در حال انجام است.

فتاح با اشاره به اقدامات حمایتی دیگر بنیاد مستضعفان از اقشار آسیب‌پذیر، خاطرنشان کرد: مشابه این کار را برای این افراد در بوشهر انجام داده‌ایم؛ به طوری که برای همه ساکنان جزایر هرمز، لارک و هنگام که ۲۱۵۰ خانوار هستند، این کارت هدیه در نظر گرفته شد؛ ضمن اینکه در جزیره قشم نیز برای افراد ساکن این منطقه که جزء مددجویان کمیته امداد هستند نیز این کارت هدیه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه کمک‌هایی که از آن نام برده‌ایم به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها یا به صورت اهدای کارت هدیه بوده یا کارت افراد یاد شده را شارژ می‌کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به در نظر گرفتن ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر، ابراز داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات از بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان آن از صندوق امداد ولایت در نظر گرفته شده که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود به این افراد پرداخت می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر بنیاد مستضعفان شیوع کرونا اقشار آسیب پذیر تسهیلات قرض الحسنه پرویز فتاح اقشار آسیب پذیر بنیاد مستضعفان کارت هدیه داده ایم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران