Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ، در زمینه اینکه برخی حل بحران کرونا در کشور را مستلزم رفع تحریم‌های آمریکا می‌دانند،گفت: اینکه برخی اعلام می‌کنند که باید منتظر لغو تحریم باشیم تا مشکلات ما حل شود، مضحک است.

وی افزود: ما بیش از ۶ سال است که منتظر لغو تحریم‌ها هستیم و تا کنون نه‌تنها چنین چیزی رخ نداده، بلکه شاهد هستیم تحریم‌ها علیه کشورمان بیشتر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که این بیماری که بعضی‌ها به آن مبتلا شده و می‌خواهند همه چیز را به دست غربی‌ها حل کنند، به زودی درمان شود و یا آنکه مدیرانی جایگزین شوند که بتوانند با اتکا به توان داخلی بر مشکلات غلبه کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: در شرایط کنونی دولت باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرده تا این شرکت‌ها بتوانند اقلام مورد نیاز داخلی که اکنون آنها را وارد می‌کنیم، جایگزین کنند.

رضاخواه با بیان اینکه باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود تا بتوانیم از بحران کرونا عبور کنیم، اظهار داشت: البته این حمایت فقط نباید منحصر به این دوران باشد و برای اینکه بتوانیم برخی محصولات بهداشتی، درمانی، پزشکی و حتی برخی مواد خوراکی مصرفی را که اکنون وارد می‌کنیم، در داخل تولید کنیم باید حمایت بلند مدتی از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرد.

وی با اشاره به نیازهای روز کشور به اقلام درمانی و خوراکی،افزود: شرکت‌های دانش بنیان دارای پتانسیل در دو حوزه هستند که در حال حاضر کشور به آنها احتیاج دارد که یکی بخش دارو و اقلام پزشکی و دیگری بخش مواد غذایی و خوراکی است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: باید با اعمال برنامه بلندمدت از شرکت‌های دانش بنیان حمایت شود تا توان داخلی را در تولید محصولات بومی و سازگار با کشور بالا ببریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان