Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:24:46 GMT

توزیع محلول ضدعفونی بین شهروندان پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۲۸۴

توزیع محلول ضدعفونی بین شهروندان پارس‌آباد

شهردار پارس‌آباد گفت: در دو ماه اخیر بیش از ۱.۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده و گندزدا بیش شهروندان توزیع و برای شست‌وشوی مناطق مختلف شهری استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، علی منفرد اظهار کرد: به دنبال شیوع کروناویروس از سوم اسفندماه شهرداری با بکارگیری تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی نسبت به ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهری و واحدهای خدماتی پرتراکم اقدام کرده و در این زمینه شهرداری بیش از یک و نیم میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده را تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با تاکید شورای سلامت شهرستان فعالیت کلیه دستفروشان از ۱۵ اسفندماه تعلیق شده و به هیچ وجه تا آخر اردیبهشت ماه اجازه فعالیت به این افراد را نخواهیم داد.

شهردار پارس‌آباد با قدردانی از همراهی شهروندان در پیوستن به پویش مردمی در خانه بمانیم، گفت: مناطق مختلف شهر پارس‌آباد در تعطیلات نوروزی با قطعات بتنی بسته شده بود تا امکان تردد غیرضرور شهروندان و صاحبان خودروها گرفته شود تا به نوعی کنترل بیماری کرونا را شاهد باشیم.

منفرد از شست‌وشوی مرتب تاکسی‌های سطح شهر و کاهش تردد آن‌ها تا یک سوم ظرفیت ناوگان تاکسیرانی خبر داد و عنوان کرد: در کنار این اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه نسبت به تهیه چهار دستگاه نعش‌کش اقدام کردیم تا با تامین آهک مورد نیاز و مواد ضدعفونی کننده کفن و دفن افراد متوفی در این ایام انجام شود.

وی افزود: با تاکید امام جمعه شهرستان فوتی‌های این ایام با تیمم به خاک سپرده می‌شدند که از دو روز گذشته این کار جای خود را با رعایت موازین بهداشتی به غسل میت داده تا در غسالخانه‌ها به صورت دقیق کفن و دفن افراد متوفی انجام شود.

شهردار پارس‌آباد نصب ۳۰ بنر هشداردهنده در مناطق مختلف این شهر و تهیه و توزیع ۱۰ هزار ماسک را از دیگر اقدامات شهرداری پارس‌آباد برشمرد و گفت: با کمک خیرین، سپاه و بسیج و شبکه بهداشت تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش همچنان در حال انجام است.

منفرد به فعالیت میوه‌فروشی‌های سیار نیز اشاره و اظهار کرد: با نظارت شبکه بهداشتی و همچنین توجه به هوشمندسازی فاصله‌گذاری‌های اجتماعی این کار در حال انجام است، زیرا سلامت مردم برای ما اصل اساسی و غیرقابل انکار است.

منبع: ایسنا

کد خبر 419420

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کرونا در ایران شهرداری شهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی ضدعفونی مواد ضد عفونی کننده مواد ضد عفونی محلول ضد عفونی کننده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مواد ضدعفونی کننده مناطق مختلف پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب