Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با اشاره به راه‌اندازی واحد نمونه گیری کرونا در مرکز امیرالمومنین(ع) شهر جم گفت: با راه‌اندازی این واحد، علاوه بر بیمارستان توحید، آزمایش‌های موارد مشکوک سرپایى به بیماری کرونا در این واحد نیز گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، احمد قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزمایشگاه امیرالمومنین(ع) جم با تبریک روز علوم آزمایشگاهی اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر ۲۵ هزار نفر به آزمایشگاه‌های مراکز درمانی شهرستان جم مراجعه کرده‌اند که بیش از ۱۷۰ هزار مورد نمونه آزمایشگاهی از آن‌ها گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با اشاره به نقش مهم علوم آزمایشگاهی در تشخیص به موقع و دقیق بیماری‌ها افزود: پرسنل علوم آزمایشگاهی با خودگذشتگی در همه‌گیری اخیر ویروس کرونا با نمونه‌گیری و بررسی موارد مشکوک، نقش اساسی در تعیین افراد مبتلا به کرونا را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحد نمونه گیری کرونا در مرکز امیرالمومنین(ع) شهر جم بیان کرد: با راه‌اندازی این واحد، علاوه بر بیمارستان توحید، آزمایش‌های موارد مشکوک سرپایى به بیماری کرونا در این واحد نیز گرفته می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک با راه‌اندازی واحد نمونه‌گیری موارد مشکوک به کرونا در بخش ریز، شاهد کاهش بار مراجعات به مرکز شهرستان شویم.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد دو هزار و ۷۸۹ مورد آزمایش عدم اعتیاد، ۷۷۶ آزمایش ازدواجی، ۶۰۶ آزمایش مالاریا و ۲۰۹ آزمایش التور، نمونه‌گیری و مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در این بازدید با حضور فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر جم، از زحمات پرسنل آزمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد قاسمی کرونا آزمایشگاه شهرستان جم موارد مشکوک شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • به‌زودی تشخیص سه نوع خطرناک سرطان با یک قطره خون ممکن می‌شود
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون