Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: در لرستان همه بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز جمع‌آوری شدند.

دکتر رخشانی مهر اظهار کرد: سال ۹۸ سال خاصی برای لرستان بود و همه انرژی مدیران را معطوف خود کرد.

وی ادامه داد: علیرغم وجود سیل مدارس به‌موقع وارد مرحله سال تحصیلی شدند.

رئیس نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: علاوه بر اتفاقات سال ۹۸ که همکاران تهدید را به فرصت تبدیل کردند و درگذشت مهندس حیدری حادثه تلخی بود که نوسازی مدارس را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ برنامه‌ریزی کردیم با ادارات کل استان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس گزارشی از سال ۹۸ ارائه کنیم که این مهم در استان‌های سیستان، خوزستان، گلستان و کرمان انجام شد و لرستان پنجمین استان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش ۲۷۲ درصدی اعتبارات ملی نوسازی مدارس لرستان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۶ را شاهد بودیم، اظهار کرد: مجموع اعتبارات ملی نوسازی مدارس لرستان در سال ۹۶، ۲۴ میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال ۹۷ به ۶۶ میلیارد تومان و در سال ۹۸ به بیش از ۹۰ میلیارد تومان رسیده که این رقم روند رو به رشد اعتبارات از ابتدای دولت یازدهم را نشان می‌دهد.

رخشانی مهر جمع‌آوری بخاری‌های نفتی در مدارسی که دارای علمک گاز بودند را یکی از مواردی عنوان کرد که در سال ۹۸ دنبال می‌شده است و با بیان اینکه با تأمین به‌موقع اعتبارات در لرستان همه بخاری‌های نفتی دارای علمک گاز جمع‌آوری شدند، افزود: اعتبارات استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی لرستان در سال ۹۶ ۷.۶ میلیارد تومان بود که این عدد در سال ۹۷ به ۱۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و در سال ۹۸ به بیش از ۳۷ میلیارد تومان رسید و نسبت به جمع‌آوری و استانداردسازی مدارس لرستان اقدام شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: سال ۹۸ شاهد مشارکت چشمگیر خیرین مدرسه‌ساز در لرستان بودیم و در نشستی که با آنان داشتیم ۲۱۰ میلیارد اعتبار برای سه استان سیل‌زده خوزستان، لرستان و گلستان جمع‌آوری شد که لرستان بیشترین سهم را از کمک‌های خیرین دریافت کرد.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ سهم نوسازی مدارس لرستان ۹۷ میلیارد تومان بود درحالی‌که در سال ۹۶، ۱۲ و نیم میلیارد تومان و در سال ۹۷، ۱۶ میلیارد اختصاص پیدا کرده بود، گفت: اتفاق خوب دیگری که در سال ۹۸ افتاد این بود که از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران موفق شدیم مصوبه هیئت دولت را برای بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده بگیریم که ۱۵۰ میلیارد بین استان‌های سیل‌زده مذکور توزیع شد و بیشترین سهم که ۶۰ میلیارد تومان بود به لرستان اختصاص یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بخاری نفتی در مدرسه میلیارد تومان بخاری های نفتی مدارس لرستان نوسازی مدارس جمع آوری شد سال ۹۸ سال ۹۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب