Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرانی گفت: با شناسایی ۱۰ بیمار جدید در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به ۲۹۰ نفر رسید.

«مجید شیرانی» روز (یکشنبه ۳۱ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و ۳۱۲ تست از افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا گرفته شده است که با توجه به فعال شدن مراکز بیماریابی سرپایی در استان طی روزهای اخیر روند شناسایی بیماران گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز بیماریابی سرپایی در استان، افزود: این مراکز افرادی که دارای علائم خفیفی هستند را شناسایی می‌کنند تا مانع انتقال ویروس به دیگر اعضای خانواده خود و مردم استان شوند.

 

شیرانی خاطرنشان کرد: در مجموع از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۴۵ نفر بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند و ۲۴ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه شیوع ویروس کرونا در استان تحت کنترل است، افزود: این در حالی است که هنوز این ویروس مهار شده و مردم باید همانند ۲ ماه اخیر در خود مراقبتی و رعایت فاصله اجتماعی اهتمام ورزند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد