Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آوج در دفتر امام جمعه این شهر گفت: اجرای رزمایش همدلی مومنانه موجب رصد و پایش دقیق آمار، جلوگیری از موازی کاری و استفاده حداکثری از توانمندی موجود در منطقه و مهمترین چیز ایجاد همدلی و وحدت داخلی می‌شود که این موضوع باعث ایجاد صمیمیت در اجرای کار خیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهرخی افزود: جامعه‌ای که مواسات در آن جریان یابد خداوند برکات زیادی بر آن نازل می‌کند و این در حالی است که بیش از چهل سال است که استکبار جهانی می‌خواهد به مردم ضربه بزند و هرروز بیش از گذشته شکست می‌خورد.

او اضافه کرد: این رزمایش از جایگاه بزرگی صادر شد و باید متنناسب با این جایگاه کار ما گستردگی داشته باشد و اجرای فرمان مقام معظم رهبری با فعالیت‌های حمایتی قبل، از جهت کمی و کیفی باید تفاوت داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: این رزمایش در سه مرحله حلول ماه مبارک رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز عید فطر اجرا خواهد شد.

سردار شاهرخی افزود: بسته‌های حمایتی از لحاظ محتوایی باید وزن قابل توجهی داشته باشند و در عین حال کرامت افراد گیرنده باید حفظ شود.

او اضافه کرد: همچنین در این رزمایش تنوع خدمت وجود دارد، توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از این رزمایش است و با توجه به اینکه مشاغل بسیاری از افراد به دلیل تعطیلی در ایام کرونا، آسیب دیده، تلاش می‌شود تا از طریق گرفتن مهلت از سوی مالکین و یا بخشش بخشی از اجاره بها، مشکل آن‌ها مرتفع شود.

سردار شاهرخی گفت: امیدواریم به برکت این همدلی و ایثار و توجه به خانواده‌ها و افرادی که نیازمند انواع رسیدگی هستند، این بیماری ریشه کن شود و طوری عمل کنیم دشمنانی که تلاش دارند تا یاس و ناامیدی را ترویج کنند، ببینند ملت ولایی ایران باتبعت از، ولی فقیه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و افتخار و پیروزی دیگری برای ملت ما ثبت شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش همدلی مومنانه سپاه پاسداران کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد