Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:37:10 GMT

کاهش ۴۰.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در نوروز امسال

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۳۵۲۷

کاهش ۴۰.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در نوروز امسال

به گزارش روز دوشنبه سازمان پزشکی قانونی کشور، به دنبال کاهش قابل توجه سفرها در نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اصل در خانه ماندن برای قطع زنجیره این بیماری، شاهد کاهش ۴۰.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در کشور بودیم که در این مدت ۵۱۳ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که ۴۳۱ نفر از آنان مرد و ۸۲ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تلفات در تهران

بر اساس این گزارش در نوروز امسال، استان تهران با ۵۲ فوتی بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشت، پس از آن استان فارس با ۴۵ و خوزستان و کرمان هر کدام با ۳۹ فوتی در رتبه های بعدی تلفات تصادفات قرار گرفتند.

همچنین استان های ایلام با یک، یزد و قم هر کدام با چهار و زنجان با پنج فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی در نوروز امسال را داشتند.

پرتلفات ترین روز، ۲۹ اسفند

در این گزارش تاکید شده است، در نوروز امسال ۲۹ اسفند (با ۴۴ فوتی) و ۲۷ اسفند (با ۴۳ فوتی) بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی را به خود اختصاص دادند.

رانندگان بیشترین قربانیان تصادفات نوروزی

بر اساس آمارهای موجود از کل تلفات حوادث رانندگی نوروز امسال ۱۸۲ نفر راننده، ۱۶۵ نفر سرنشین، ۹۶ نفر عابرپیاده، ۵۹ نفر موتورسیلکت سوار و ۱۱ نفر نامعلوم بودند.

در این گزارش تصریح شده است، آمار ارائه شده در این خبر آمار اولیه تلفات حوادث رانندگی در نوروز امسال است و آمار نهایی و قطعی تلفات این حوادث طی یک ماه آینده و پس از نهایی شدن آمار مصدومان و درگذشتگان اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها استانداری تهران کرمان قم یزد سازمان پزشکی قانونی کشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران کرمان قم یزد سازمان پزشکی قانونی کشور زنجان استانداری تهران کرمان قم یزد سازمان پزشکی قانونی کشور زنجان تلفات حوادث رانندگی نوروز امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است