Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تولید ماسک گروه جهادی گردان بیت‌المقدس حوزه بسیج در منطقه تهران با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت‌ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آیین افتتاح این کارگاه که روز گذشته  برگزار شد، محمدعلی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت و حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها نیز حضور داشتند، با تبیین اقدام‌های شرکت در این مقطع زمانی و برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت‌های شرکت به‌منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا از این حرکت جهادی حوزه بسیج شرکت تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از راه‌اندازی این کارگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین امکانات گفت: یکی از مواردی که به افزایش ضریب عملیاتی سوخت‌رسانی کمک‌می‌کند، رعایت مسائل بهداشتی است و امیدوارم این موضوع به‌عنوان الگویی در مجموعه صنعت نفت مخصوصا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مدنظر قرار گیرد و بتوانیم آن را در مناطق دیگر، به‌خصوص مناطق عملیاتی نیز گسترش دهیم.

محمدعلی فلاح، فرمانده بسیج وزارت نفت نیز ضمن بازدید از روند تولید ماسک یک‌بار مصرف، از زحمات گروه جهادی قدردانی و تشکر کرد و بسیج را در تمام عرصه‌های پیشرفت کشور و به‌ویژه گام دوم انقلاب پیشرو و رزمنده خط مقدم دانست.

براساس این گزارش، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، گروه جهادی شهدای بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با مشارکت همکاران و بسیجیان این شرکت نسبت به تأسیس این کارگاه با هدف تولید ماسک استاندارد برای استفاده هموطنان نیازمند و تأمین نیاز شرکت از محل کمک‌های همکاران، بسیجیان ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه در محل نمازخانه منطقه تهران اقدام کرده است. این کارگاه مجهز که ماسک استاندارد یکبار مصرف تولید می‌کند، با فعالیت داوطلبانه بسیجیان پایگاه‌های تابع به‌عنوان خیاط و پس از آموزش‌های لازم راه‌اندازی شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک پخش منطقه تهران مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان