Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:32:50 GMT

پویش مرهمی بر داغ کرونا در هشترود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۴۴۷۳

پویش مرهمی بر داغ کرونا در هشترود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،این روز‌ها که همه اصناف از شیوع گسترده بیماری کرونا متضرر شده اند؛ کسانی مانند کادر درمانی و افراد نیکوکار هستند که با انفاق از مال و جان خویش مرهمی بر داغ آسیب دیدگان کرونایی شده اند.

از زمان پیدایش کرونا ویروس در کشور، مغازه داران مستاجر امنیت شغلی خود را در خطر می‌بینند، از این رو مستاجران برای تامین یک لقمه نان حلال به زحمت افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مردم فهیم هشترود با همدلی و مهربانی، میزبان دل‌های بیقرار مستاجران شده و با تقسیم غم‌های آن‌ها و شادی‌های خودشان، مسکنی برای درد‌های مستاجران خانه به دوش و مغازه داران بی مغازه شده اند و با گذشت کردن از اجاره بهای خود در این مدت تعطیلی، شرف و غیرت مثال زدنی خودشان را به منصه ظهور گذاشتند.

با راه اندازی این پویش چندین نفر از مالکان هشترودی  اجاره بهای املاک خود را بخشیدند. 

 موسی ابراهیمی از اولین نفراتی است که از زمان شیوع بیماری کرونا در هشترود، به همران پسران خود و با استفاده از ماشین آلات سم پاشی به صورت رایگان، کمک حال ستاد مبارزه با کرونا بوده و تا به الان نیز این همکاری را ادامه می‌دهد.

او با اشاره به اینکه کمک به هم نوع از وصایای مولای متقیان حضرت علی (ع) می‌باشد افزود: به خاطر مراعات حال اقشار کم درآمد و کسانی که در مغازه‌های من به عنوان مستاجر مشغول به گذران امور برای روزی حلال هستند از دریافت اجاره بهای فروردین ماه به مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان گذشتم.

 قلی نذیری یکی دیگر از صاحبان ملک در هشترود است که از دریافت کرایه دو ماه خود از مستاجران به مبلغ دو میلیون تومان خودداری کرده است.

 میثم موسوی جوان ۲۷ ساله‌ای که از دریافت اجاره بهای مغازه‌های خود گذشته، گفت: هر کسی که به خدا ایمان دارد باید در ایام گرفتاری، کمک حال بنده خدا باشد و در راه خدا از مال و جانش بگذرد؛ بنابرین من هم در نوبت خودم به خاطر مراعات حال مردم از دریافت اجاره بها در ایام کرونایی خودداری کردم.

 رجب فتاحی یکی دیگر از صاحبان ملک در هشترود است که علاوه بر دریافت نکردن اجاره بهای دو باب منزل مسکونی و دو دهنه مغازه به مبلغ دو میلیون تومان، تعداد ۶۰۰۰ هزار عدد صابون نیز برای شستشوی دست‌ها در میان مردم پخش کرده است.

 قربان آقا نژاد نیز از دریافت اجاره بهای شش دهنه مغازه به مبلغ چهار و نیم میلیون تومان از مستاجرانش به علت تعطیلی کسب و کار در روز‌های کرونایی، خودداری کرد.

علی محمد نژاد نیز از دریافت نکردن اجاره سه دهنه مغازه از مستاجران را در این ایام از ابتدایی‌ترین وظایف انسانی بر شمرد و گفت: اگر خدای ناکرده مریضی ادامه داشته باشد و کسب و کار نیز تعطیل شود باز هم کرایه نخواهم گرفت.

 جعفر عبدالهی نیز از نگرفتن اجاره بهای شش دهنه مغازه و چهار باب منزل مسکونی به مبلغ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خبر داد.

 یاسین توکلی نیز از بخشش اجاره بهای املاک خود به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار خبر داد.

عقیل دهقانی نیز از دریافت اجاره بهای دو باب منزل مسکونی و دو دهنه مغازه به مبلغ چهار میلیون تومان از مستاجرانش خودداری کرد.

اوگفت: قرار بود در سالجاری ۲۰ درصد به مبالغ اجاره بها اضافه کنم، اما به خاطر شیوع بیماری کرونا از تصمیم خود منصرف شدم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخشش اجاره بها دریافت اجاره بهای میلیون تومان دهنه مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی