Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:20:46 GMT

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۵۶۸

فوری: مرگ مدافع 22ساله لوکوموتیو در قرنطینه

مدافع جوان تیم لوکوموتیو مسکو، در حالیکه در قرنطینه خانگی به صورت انفرادی مشغول تمرین بود درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، اینوکنتی ساموخوالوف، مدافع جوان و 22ساله باشگاه روسی لوکوموتیو مسکو، درحالیکه به دلیل بحران اپیدمی کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در حال انجام یک تمرین انفرادی در خانه‌اش به شکلی غم‌انگیز از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ

 

باشگاه لوکوموتیو مسکو دیشب خبر مرگ بازیکن جوان خود را با انتشار یک بیانیه تایید کرد. در حالیکه به دستور دولت روسیه، کلیه رقابتهای فوتبال در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، ساموخوالوف برای حفظ آمادگی جسمانی‌اش در خانه خود مشغول تمرین انفرادی بوده که متاسفانه از دنیا رفته است.

 

در بیانیه باشگاه لوکومتیو چنین آمده:" مدافع ما اینوکنتی ساموخوالوف در روز 20 آوریل درگذشت. این فوتبالیست ما در جریان یک تمرین انفرادی بیمار شد. جزئیات این تراژدی به زودی اعلام می‌شود. ساموخوالوف همسر و یک فرزند دارد.  اف‌سی لوکوموتیو از اتفاقی که افتاده شوکه و بهت‌زده است. این اتفاق برای خانواده ما بسیار غم‌انگیز است".

 

 

ساموخوالوف که از سال 2015 به لوکوموتیو پیوسته تا کنون برای تیم اول باشگاه به میدان نرفته بود و برای تیم دوم باشگاه که در لیگ دسته سه فوتبال روسیه حضور داشت بازی می‌کرد.

 

مربی تیم دوم لوکوموتیو، الکساندر گیرشین در گفتگو با رسانه‌های روسی مدعی شد علت مرگ ناگهانی ساموخوالوف سکته قلبی بوده. او در این باره گفت:" وحشتناک است. دکترها به ما گفته‌اند که علت مرگ او مشکل قلبی بوده. با توجه به اینکه دکترها به او اجازه تمرین داده بودند باید فرض را بر این بگیریم که او هیچ مشکلی نداشته".

 

لوکوموتیو مسکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکوموتیو مسکو لوکوموتیو مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید

به گزارش «ورزش سه» مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. 

او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • فوری- ژوزه مورایس به دین اسلام گروید
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی