Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:50:06 GMT

رشد ۴۴ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در زنجان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۵۴۱

رشد ۴۴ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در زنجان

حسن دادگر روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در استان زنجان بخش صنعت و معدن با دریافت ۴۳ درصد از کل تسهیلات اعطایی بیشترین سهم را از میان تسهیلات پرداختی به خود اختصاص داد.
به گفته وی، بخش خدمات و بازرگانی ۲۶ درصد و کشاورزی ۱۳ درصد این تسهیلات را به خود اختصاص داد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان زنجان گفت: تسهیلات در بخش صنعت و معدن علاوه بر تسهیلات از محل منابع داخلی به مشتریان قدیمی و ثابت شبکه بانکی، بر اساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، در قالب سامانه بهین یاب و همچنین صندوق توسعه ملی و با شرایط و امتیازات ویژه در اختیار بخش صنعت و معدن و کشاورزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگر با تاکید بر اهمیت ایجاد و حفظ اشتغال در استان زنجان اظهار داشت: سهم اعطایی تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی در کل تسهیلات اعطایی استان نشان از عزم و همراهی بسیار بالای سیستم بانکی در رفع مشکل اشتغال دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان اشتغال تسهیلات بانکی صندوق توسعه ملی صنعت و معدن بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک مرکزی آخرین وضعیت تسهیلات‌دهی بانک‌ها را در موضوع نهضت ملی مسکن اعلام کرد که بر اساس آن تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از تعداد یک میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۷۸ نفر متقاضی معرفی‌شده به بانک‌های عامل در کل کشور، تعداد یک میلیون و ۳۴۱ هزار و ۹۱۹ نفر متقاضی به‌منظور اخذ تسهیلات مذکور به بانک‌های عامل مراجعه کرده‌اند.

بر اساس آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر (در حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲،۶۷۸ هزار میلیارد ریال شده‌اند که از این تعداد تسهیلات مد نظر به تعداد ۶۲۴ هزار و ۴۶۸ نفر و به مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

سهم صفر درصدی ۱۸ بانک

در این میان سهم مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن تقریبا صفر بوده است که شامل بانک‌های شهر، کارآفرین، ملل، گردشگری، ایران‌زمین، اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، سینا، سرمایه، خاورمیانه، کشاورزی، دی، توسعه تعاون و رفاه کارگران است.

همچنین نگاهی به میزان مشارکت بانک‌های شاخص نشان می‌دهد بانک مسکن بیشترین مشارکت را با ۸۵۱ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال داشته است.

پس از آن بانک ملت با ۲۸ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریال، بانک سپه با ۱۹ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، بانک ملی با ۱۳ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، بانک تجارت با ۱۱ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال، بانک توسعه صادرات با یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال، بانک صنعت و معدن با ۷۵۰ میلیارد ریال و بانک صادرات با ۱۵ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی مشارکت در این طرح عظیم ملی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کف و سقف حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان؛ از ۱۰میلیون و ۹۰هزار تومان تا ...| افزایش۱۰۰ و ۵۰ درصدی این ۲ بند از حقوق | توضیح مهم درباره یک نگرانی
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها