Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@04:20:36 GMT

انتخاب دبیران جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۱۱۳

انتخاب دبیران جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی

دبیران علمی و اجرایی اولین دوره جشنواره دوسالانه «انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی» انتخاب شدند.

طی برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی اولین دوره دوسالانه «جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی» در سال جاری که به ریاست دکتر علی‌محمد نائینی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد اعضای جلسه به‌­اتفاق آرا، دکتر محسن پرویز و حسن علایی فعال را به­‌عنوان دبیران علمی و اجرایی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دکتر علی­‌محمد نائینی؛ ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، دکتر علی شجاعی­‌صائین؛ نویسنده، پژوهشگر و مدیر سابق اداره کتاب وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، دکتر علیرضا سلطانی؛ استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت، دکتر بهروز اثباتی؛ رئیس اداره عملیات روانی و مقابله با تهدید نرم معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر محسن پرویز؛ استاد دانشگاه و معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و حسن علایی فعال؛ ناشر، نویسنده و پژوهشگر حضور داشتند.

در این جلسه ضمن رونمایی از پوستر فراخوان مراسم، مقرر شد که دبیرخانه اولین دوره فعالیت های خود را در زمینه اطلاع‌ رسانی آغاز کند و تمهیدات لازم و متناسب با شرایط فعلی و متأثر از بیماری کرونا را در مرحله جمع‌آوری کتاب‌­ها و آثار و نیز داوری و برگزاری مراسم اعلام نتایج درنظر داشته باشد.

روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک