Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:41:40 GMT

چین به ادعای آمریکا پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۹۱۲۷

چین به ادعای آمریکا پاسخ داد

 «گنگ شوانگ» روز پنجشنبه در کنفرانس خبری روزانه در پکن افزود: آنچه در چین وجود دارد بازار فروش محصولات کشاورزی،  مرغ زنده و آبزی است که در آنها محصولاتی چون گوشت، ماهی، سبزیجات و آبزی فروخته می شود در معدودی از این بازارها مرغ زنده هم فروخته می شود.

او گفت: این نوع بازارها نه تنها در چین، در بسیاری از کشورهای آسیای جنوبی و کشورهای در حال توسعه وجود دارد و با زندگی مردم محل ارتباط نزدیک دارد در قوانین بین المللی هم هیچ محدودیتی درباره ایجاد چنین بازارهایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین افزود: چین به طور همه جانبه شکار، معامله، انتقال و خوردن حیوانات وحشی را ممنوع کرده است بازارهای فروش مرغ و آبزی، بازار معامله حیوانات وحشی نیست فروش حیوانات وحشی در این بازارها در چین، مغایر قانون است و افراد خاطی مورد مجازات قانونی قرار خواهند گرفت.

کرونا جنبشی جهانی علیه بازار تره‌بار به راه انداخته‌است بازار تره‌بار که به آن بازار خیس هم می‌گویند جایی است که در آن گوشت و ماهی تازه به فروش می‌رسد و فضایی خیس دارد این بازار در مقابل بازار خشک یا خشکبار قرار دارد.

چین از جمله اولین کشورهایی بود که پس از شیوع کرونا با تصویب قانونی، تجارت و مصرف حیوانات وحشی را که بعضا با حیوانات اهلی و غیر وحشی در یک بازار نگهداری می شوند ممنوع کرد.

310311 کد خبر 1380398

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا چین مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجویان و اساتید در این تجمع ها، یکصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و همچنین رفتار خشونت آمیز ماموران امنیتی آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاه آمریکا را محکوم کردند.

در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته مهم این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و در مقابل نظام حاکم آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!