Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:43:03 GMT

بارش 308 میلی‌متری باران طی سال‌زراعی جاری

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۷۱۳

بارش 308 میلی‌متری باران طی سال‌زراعی جاری

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به بارش 308 میلی‌متری باران طی سال زراعی جاری گفت: این میزان بارش نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته کاهش 6 درصدی یافته است.

رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان متوسط بارش سال زراعی جاری در استان زنجان از اول مهر تا صبح روز ششم اردیبهشت ماه را 308 میلی‌متر اعلام و اظهار کرد: این میزان بارش نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته که 327 میلی‌متر بوده، کاهش 6 درصدی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان میزان بارش نرمال استان زنجان را 243 میلی‌متر عنوان و تصریح کرد: میزان بارش 308 میلی‌متری سال‌جاری نسبت به میزان بارش نرمال افزایش 27 درصدی یافته است.
وی وضعیت جوی امروز استان را قسمتی ابری همراه با غبار پیش‌بینی کرد و گفت: وزش باد شدید همراه با افزایش ابر و رعد و برق و بارش باران از دیگر پدیده‌های جوی استان در بعد از ظهر امروز است.

همتی 

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان بارش هواشناسی استان زنجان میزان بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان