Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@01:48:38 GMT

چقدر مورد پذیرش اجتماع هستیم+ تست شخصیت‌شناسی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۳۷۲

چقدر مورد پذیرش اجتماع هستیم+ تست شخصیت‌شناسی

برای همه ما مقبولیت نزد افراد، گروه ها و تشکل ها قابل اهمیت است اما میزان آن می تواند متفاوت باشد. یک پرستار و پزشک در این روزهای کرونایی می تواند تا میزانی به مردم خدمت کند که مقبولیت اجتماعی بالایی را کسب کند. با تست پذیرش اجتماعی خود را محک بزنیم.

گرووه تفریح و نشاط؛ آیا هر چه فکر می کنید همان را بر زبان می آورید یا دوست دارید نظر خود را طوری عوض کنید که مورد تأیید دیگران قرار بگیرند؟ آیا با صداقت به سوالات پاسخ می دهید یا چیزی می گویید که فکر می کنید دیگران می‌خواهند بشنوند؟

وقتی به دیگران چیزی می گوییم که انتظار شنیدن آن را دارند، داریم رفتاری نشان میدهیم که پذیرش اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروی از اثر پذیرش اجتماعی می تواند ما را وادار کند تا نظریه‌ها و تجربه های خود را در مصاحبه ها و پاسخگویی به آزمون های روان شناختی تغییر شکل دهیم.

شما می توانید پرسشنامه زیر را که به وسیله کراون مارلو (1960) تهیه شده است، پرکنید تا بدانید آیا تمایل دارید پاسخ هایی بدهید که پذیرش اجتماعی دارند؟ هر جمله را با دقت بخوانید و به صورت صحیح (ص) یا غلط (غ) پاسخ دهید. سریع کار کنید و پاسخ خود را با کشیدن یک دایره دور ص یا غ مشخص کنید. استخراج نتیجه و تفسیر آن در ادامه خواهد آمد.

 

 

1-پیش از آنکه رأی بدهم، توانایی های همه نامزدها را عمیقا بررسی می‌کنم  ص   غ 2-اگر قرار باشد خلاف کنم تا به یک بیچاره کمک کنم، تردید نمی‌کنم ص  غ 3-اگر تشویق نشوم، گاهی کار برایم مشکل می شود ص   غ 4-هرگز از کسی به شدت متنفر نشده ام ص  غ 5-گاهی اتفاق می افتد که در توانایی خود برای موفقیت در زندگی تردید میکنم ص  غ 6-وقتی کارها طبق میل من پیش نمی رود، گاهی احساس بغض میکنم ص   غ 7-همیشه به شیوه لباس پوشیدن خود دقت میکنم ص  غ 8-طرز نشستن من بر سر میز غذا چه در رستوران چه در خانه یکسان است ص   غ 9-اگر بتوانم بدون بلیت وارد سینما شوم و مطمئن باشم که کسی نخواهد دید، این کار را انجام میدهم ص  غ 10-بارها اتفاق افتاده است که فعالیت یا کاری را رها کرده ام، زیرا در صلاحیت خود تردید داشتم ص  غ 11-دوست دارم به موقع بدگویی ها را بازگو کنم ص  غ 12-در برخی لحظه ها خواسته ام علیه صاحبان قدرت حرف بزنم حتی اگر حق با آنها بود ص   غ 13- مهم نیست که چه کسی حرف می زند، همیشه با دقت گوش می دهم ص   غ 14-اتفاق افتاده که خود را به مریضی زدم تا مورد توجه قرار گیرم ص  غ 15-برایم اتفاق افتاده است که از کسی به نفع خودم استفاده کنم ص   غ 16-همیشه آماده هستم که به خطای خود اعتراف کنم

ص   غ

17- همیشه سعی میکنم آنچه را که توصیه میکنم به مرحله عمل درآوردم ص   غ 18-برایم دشوار نیست که با آدم های بددهن کنار بیایم ص   غ 19-گاهی سعی میکنم به جای بخشیدن و فراموش کردن، انتقام بگیرم ص   غ 20-وقتی چیزی را نمی دانم به میل خود آن را می پذیرم ص   غ 21-همیشه مودب هستم حتی در مقابل افراد ناخوشایند ص  غ 22-گاهی واقعا اصرار میکنم که کارها به میل من انجام گیرد ص  غ 23-گاهی احساس کردم که می خواهم همه چیز را بشکنم ص   غ 24-هرگز اجازه نمیدهم که کسی به جای من تنبیه شود ص  غ 25-اگر از من بخواهند که در مقابل لطفی که کرده اند خدمتی انجام دهم، هرگز رنجیده خاطر نخواهم شد ص  غ 26-هرگز با  کسی که افکارش مخالف افکار من بوده، دشمنی نکرده ام ص  غ 27-بدون انکه جوانب کار را بررسی کنم به مسافرت طولانی نمی روم ص  غ 28-گاهی نسبت به خوشبختی دیگران خیلی حسادت میکنم ص   غ 29-هرگز به طور واقعی احساس نکرده ام که می خواهم یکی را سرزنش کنم ص   غ 30-گاهی از دست افرادی که انتظار مساعدت دارند عصبانی می شوم ص   غ 31-هرگز احساس نکرده ام که بی دلیل تنبیه می شوم ص   غ 32-گاهی فکر میکنم کسانی که بدشانس هستند لیاقتش را دارند ص  غ 33-هرگز آگاهانه چیزی نگفته ام که فردی را آزرده خاطر سازم ص  غ

 

***کلید پاسخ های مقیاس پذیرش اجتماعی

پاسخ های خود را با پاسخ های کلید مقایسه کنید. هر باز که پاسخ شما با پاسخ کلید تطبیق کند، یک ضربدر در مقابل آن بگذارید. تعداد ضربدرها را بشمارید و در مقابل نتیجه کل بنویسید.

1-ص         5-غ        9-غ         13-ص        17-ص       21-ص          25-ص        29-ص       33-ص

2-ص         6-غ       10-غ        14-غ          18-ص       22-غ            26-ص        30-غ

3-غ          7-ص       11-غ         15-غ         19-غ           23-غ           27-ص          31-ص

4-ص        8-ص        12-غ        16-ص       20-ص         24-ص         28-غ           32-غ

 

 

***تفسیر نتایج

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تست روان شناسی تست پذیرش اجتماعی میکنم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد