Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:33:51 GMT

محیط کارگری در خوزستان از وضعیت خوبی برخوردار است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۶۸۵

محیط کارگری در خوزستان از وضعیت خوبی برخوردار است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایی استان خوزستان، اظهار کرد: به علت بحث سلامت جامعه و مشکلات بیماری کووید ۱۹ مجبور بودیم که امسال مراسم تقدیر از جامعه کارگری و کارفرمایی را به صورت مختصر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امسال در استان خوزستان دو برگزیده ملی داشتیم، افزود: یکی کشتی صنعت امام خمینی (ره) که نقش بسیار اساسی را در سیل و تولید داشت و حفظ آن در صنعت نیشکر که کار ارزنده‌ای کردند و دیگری در فولاد اکسین به عنوان کارگر نمونه که با طراحی مناسب توانستند عمر مفید پمپ‌ها و موتورهای کارخانه دو برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی بیان کرد: این خلاقیت، پیشرفت و نوآوری که در جوانان است با حمایت مسئولان بیشتر می‌شود و موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم، تصریح کرد: حمایت دولتی و رؤسای کارگران از کارگران به گونه‌ای بوده است که زمینه نوآوری و خلاقیت مهیا شد و به همین دلیل موفق به کسب رتبه ملی شدیم که امیدواریم این موفقیت‌ها مداوم باشد.

کد خبر 4910419

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی روز کارگر استانداری خوزستان ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا گردشگری استانداری قزوین بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا