Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون در داخل زندان‌های خراسان‌جنوبی هیچ مورد مثبت به کرونا شناسایی نشده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در زندان همه پروتکل‌های بهداشتی به صورت بسیار دقیق مراعات می‌شود، بیان‌کرد: ما در ابتدای شیوع بیماری که سخن از ضرورت ۱۴ روز قرنطینه افراد مشکوک بود همه ورودی‌های جدید به زندان و زندانیان به مرخصی رفته را به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی گفت: در شرایط فعلی که بر اساس دستورالعمل‌های جدید سخن از ضرورت ۲۱ روز قرنطینه است نیز بر این اساس حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی از مسائل مطرح شده در زمینه شیوع کرونا در زندان‌های استان بیان‌کرد: آن چیزی که مردم شنیده‌اند مربوط به مشکوک بودن برخی از ورودی‌های جدید به زندان‌های استان از نظر ابتلاء به کرونا است.

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: ورودی‌ها و زندانیان جدید خراسان‌جنوبی در دوران قرنطینه از نظر ابتلاء بررسی و تست می‌شوند که برخی از آنان مشکوک تشخیص داده شده و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

هاشمی اظهار کرد: این افراد قبل از ورود به زندان به این ویروس مبتلا شده و در بدو ورود به زندان بیماری آنان تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: بنابراین همچنان در داخل زندان هیچ موردی از ابتلاء نداریم و خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت زندانیان خواهیم داشت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی درباره رعایت مؤلفه‌های بهداشتی در داخل زندان گفت: به صورت مستمر خوابگاه زندانیان، کابین‌های تلفن و اماکن مشترک مورد استفاده زندانیان ضدعفونی می‌شود و از طرف دیگر اطلاع‌رسانی شده تا خانواده زندانیانی که علائم تب و سرفه دارند برای ملاقات به زندان‌های خراسان‌جنوبی مراجعه نکنند.

هاشمی اظهار کرد: تمام ورودی‌های به زندان اعم از پرسنل، زندانیان و سربازان به زندان‌ها از طریق سنجش علائم بیماری کنترل و از ورود افراد مشکوک جلوگیری می‌شود.

وی گفت: برای تمامی زندان‌های خراسان‌جنوبی دستگاه تب‌سنج فراهم شده و هر زندانی که علائم تب و سرفه داشته باشد بلافاصله تحت نظر قرار می‌گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن خانواده خراسان جنوبی زندان مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زندان های خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به گفته لطفی کارشناس هواشناسی، دمای هوا هم تا اواسط هفته افزایشی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند