Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، دروه های آموزش آنلاین آشنایی با سرمایه گذاری در بورس برگزار می شود.

یوسفی مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه امروز ۱۰ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: دوره آشنایی با سرمایه گذاری در بورس با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه گذاری در این بازار و با توجه به عدم امکان برگزاری دوره های حضوری،به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به صورت آنلاین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ثبت نام در این دوره های آنلاین محدودین سنی و مکانی نداشته و علاقمندان از سراسر کشور می توانند در این دوره های مجازی آنلاین شرکت کنند.

یوسفی افزود: در این دوره فراگیران با بازارهای مالی و بورس اوراق بهادار، نحوه خرید و فروش یهام بصورت آنلاین، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، مدیریت و تشکیل سبد سهام و دریافت آن و سود سهام و روش های سرمایه گذاری اشخاص آشنا و مهارتهای لازم در اینخصوص را کسب خواهند شد.

مدیر مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی شعبه مافی ارومیه گفت: شرکت در این کلاسها  با گوشی یا لپ تاپ و از طریق برنامه adobe connect امکان پذیر است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، وی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی پایان دوره جهاد دانشگاهی صادر خواهد شد اظهار کرد: علاقمندان جهت ثبت نام به آدرس www.jdrouyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۳۵۹۴۷۹-۰۴۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی دوره آنلاین سرمایه گذاری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان را در سمت خود ابقا کرد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد، علی منصفی راد رییس واحد سمنان، دکتر رضا حسین زاده رییس واحد آذربایجان غربی و مهندس ابوذر پورمدنی رییس واحد صنعتی اصفهان را برای مدت دو سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن واحد سازمانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود