Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ کاراته گفت: برگزاری مسابقات کاتای مجازی کشوری عدالت را بین همه علاقه مندان به این رشته برقرار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالقاسم پایدار در خصوص برگزاری مسابقات کاتای مجازی، اظهارداشت: از مجموع 1550 نفری که برای شرکت در مسابقات کاتای مجازی (غیرحضوری) اعلام آمادگی کرده بودند، 610 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود در این مرحله، شاهد رقابت حساس تری بین کاراته ها باشیم. شرکت کنندگان طی امروز و فردا باید فیلم های مسابقات خود را در سامانه مشخص شده بارگذاری کنند.

رییس سازمان لیگ کاراته افزود: در مجموع در این مرحله 60 داور فیلم های به دست آمده را بررسی می کنند تا نتایج را قضاوت کنند. خوشبختانه باید بگویم که استقبال از رقابت های مجازی خیلی گسترده بوده است. برگزاری این مسابقات در روزهای تلخ کرونایی فرصتی خوب را پیش روی ما قرار داد تا بتوانیم عدالت را بین همه علاقه‌مندان به کاراته برقرار کنیم. طوری که این مسابقات با حضو قهرمانان رنکینگ دار کشور و جوانانی که در روستاهای دور افتاده بودند، توانستند بدون هیچ محدودیتی با هم رقابت کنند. ما قصد داریم در آینده این مسابقات را ادامه دهیم و برای همیشه در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری رقابت های باشگاهی معوقه، توضیح داد: با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی، تمامی رقابت‌های کاراته در همه سطوح نیز به تعویق افتاد. ما نیز منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. به محض این که مجوز فعالیت به سالن ها داده شود، این رقابتها را از سر می گیریم تا پرونده مسابقات سال 98 را ببندیم. هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ مردان و زنان، نیم فصل برگشت رقابت ها کاراته آزاد، مرحله آخر کاراته وان مردان از جمله رویدادهایی هستند که باید آنها را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عدالت کاراته رقابت سازمان لیگ مسابقات کاتای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد