Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و بحث سو ء استفاده تعدادی از افراد در این راستا و نیز کمبود کالا‌های بهداشتی، طرح نظارت و کنترل واحد‌های صنفی با هماهنگی مراجع قضائی توسط ماموران انتظامی شهرستان مریوان به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در اجرای این طرح ماموران انتظامی موفق به کشف یک انبار دپوی محصولات بهداشتی شدند.

سردار آزادی عنوان داشت: در این عملیات بیش از ۱۸ هزارقلم لباس بیمارستانی و ۶۰ هزار عدد ماسک و ۸۵ هزارمتر پارچه مخصوص لباس بیمارستان کشف شد.

او در ادامه افزود: مالک این محموله قصد داشت در فرصتی مناسب کالای بهداشتی را از مرز مریوان به کشور همسایه خارج کند که با هوشیاری ماموران انتظامی مریوان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد کالای بهداشتی را بیش از ۸ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: دراین عملیات یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان