Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:01:59 GMT

رائول روزی جانشین زیدان خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۳۷۳۳

رائول روزی جانشین زیدان خواهد شد

رائول فصل آینده نیز به عنوان سرمربی کاستیا به کارش ادامه خواهد داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در هفته های اخیر رقابت های فوتبال در سراسر اروپا به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل است، اما اهداف مدیریتی رئال مادرید پیش می رود و فلورنتینو پرز با برگزاری جلسات ویدئویی در حال برنامه ریزی برای فصل آتی و تبیین اهداف مورد نظر گروه مدیریتی این باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشیه مارکا در گزارشی مدعی شد یکی از مواردی که این روزها پرز در مورد آن تصمیم گیری کرده، تکلیف نیمکت تیم دوم رئال مادرید است. در حال حاضر رائول گونسالس، اسطوره محبوب این باشگاه هدایت کاستیا را بر عهده دارد و به نظر می رسد برنامه باشگاه رئال مادرید حفظ او برای فصل آینده است.

 

کاستیا در حال حاضر در سگوندا در رتبه هفتم جدول قرار دارد، اما فلورنتینو پرز از کار رائول رضایت داشته و می خواهد این سرمربی جوان همچنان به کارش ادامه دهد. عملکرد رائول مدیریت باشگاه را متقاعد کرده و فلورنتینو پرز در دراز مدت این ستاره محبوب را به عنوان سرمربی بعدی تیم اول رئال مادرید و جانشینی برای زین الدین زیدان در نظر گرفته است.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید رائول گونزالس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید رائول گونزالس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!