Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:06:16 GMT

اوقاف البرز ربات قرآن خوان اینترنتی راه اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۴۹۱

اوقاف البرز ربات قرآن خوان اینترنتی راه اندازی کرد

رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ربات با شماره ۰۹۲۲۴۸۸۲۷۰۶ در واتساب راه اندازی شد که علاقه مندان به ختم قرآن کریم می توانند به این شماره کلمه «رمضان» را ارسال کنند که فورا ربات جواب می دهد که به «ربات ختم قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز خوش آمدید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علی اکبری با بیان اینکه این رباط از امروز راه اندازی شده، افزود: در این ربات برنامه های ختم قرآن کریم، تحدیر (تندخوانی) قرآن کریم، دعای عظم البلاء، ختم صلوات و دعای هفتم سجادیه بارگذاری شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در این ربات مسابقه مفاهیم قرآنی نیز بارگذاری شده که هر روز یک مسابقه برگزار می شود و در پایان هر روز به سه نفر از برندگان هدایایی اهدا می شود.

وی گفت:‌ مردم روزه دار و قرآن خوان و قرآن دوست استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه کنند.

علی اکبری در ادامه به برنامه های آستان مقدس امامزادگان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود:‌این برنامه ها که همه یا به صورت مجازی در حسینیه مجازی و یا در شبکه استانی پخش می شود،‌ شامل برنامه هایی همچون تفسیر قرآن کریم، جزءخوانی، احکام، تلاوت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های جالب در امامزادگان به خصوص آستان مقدس امامزاده طاهر (ع)‌مهرشهر چیدمان تصویر شهدا در صحن امامزاده به عنوان مستمعین دعا، مناجات خوانی و تلاوت قرآن است.

رییس روابط عمومی اوقاف البرز همچنین به رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: تا نیمه ماه مبارک رمضان اوقاف استان ۵ هزار بسته معیشتی توزیع می کند که تاکنون حدود ۲۵۰۰ بسته آن توزیع شده است.

وی افزود: در آستان مقدس امامزاده محمد (ع)‌ حصارک کرج امروز نخستین مرحله توزیع بسته های معیشتی با اهدای ۵۰۰ بسته از محل درآمد امامزاده اجرا می شود ولی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)‌تاکنون سه مرحله توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۳۳۰ بسته اجرا شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم استان البرز سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن کریم استان البرز اوقاف و امور خیریه استان البرز آستان مقدس قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا