Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلستانی‌ه همگام با مردم نقاط مختلف کشور در پویشی از جنس احسان، اخلاص و مهر شرکت کرده‎اند و هر روز شاهد توزیع هزاران بسته معیشتی بین اقشار محروم و آسیب‌دیده از کرونا هستیم، اگر چه کرونا درب بسیاری از فعالیت‎های اقتصادی را بست اما قادر به بستن درب مهربانی و پیوند مردم نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ویروس کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته در کشور و به دنبال آن در گلستان شیوع پیدا کرد، ویروسی که علاوه بر سلامت مردم بسیاری از کسب و کارها را تحت تأثیر خود قرار داد تا جایی که برای جلوگیری و کنترل کرونا مسوولان مجبور شدند بسیاری از کسب و کارها و فعالیت‎های اقتصادی کشور را تعطیل کنند این امر موجب شد تا معیشت تعداد قابل توجهی از افراد دچار مشکل شود و از سویی دغدغه‎مندی فراوانی برای مسوولان امر و رهبر معظم انقلاب ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان به کمک‎های مؤمنانه مردم برای اقشار آسیب‌پذیر تأکید کردند و یک روز بعد از سخنان ایشان رئیس سازمان بسیج مستضعفان با ابلاغ رسمی «رزمایش کمک مؤمنانه» و اقدام به شناسایی افراد  محروم و آسیب‌دیده از کرونا  می‎کند و در قالب یک سامانه یکپارچه کمک‎های نقدی و غیرنقدی به این خانواده‎ها اختصاص خواهد یافت.

اقشار مختلف گلستان نیز همگام با مردم نقاط مختلف کشور در پویشی از جنس احسان، اخلاص و مهر شرکت کرده‎اند و هر روز شاهد توزیع هزاران بسته معیشتی بین اقشار محروم و آسیب‌دیده از کرونا هستیم و این اقدام جهادی همچنان در استان ادامه دارد و هر روز شاهد بارش مهربانی در گلستان ایران هستیم.

* اقلام مورد نیاز «طرح مساوات» در گلستان تأمین شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در خصوص کمک‎هایی که قرار است از طریق «طرح مساوات» انجام شود، گفت: تأمین مواد اولیه مورد نیاز این طرح و همه اقلامی که به عنوان طرح تنظیم بازار برای ایام ماه مبارک رمضان تخصیص داده شده بود با اولویت اول به اجرای «طرح مساوات» تخصیص دادیم.

حسین طلوعیان تصریح کرد: در مرحله اول این طرح به گلستان یک هزار و ۲۰۰ تن برنج و یک هزار و ۲۰۰ تن شکر تخصیص داده شد که این تخصیص‎ها به مرور وارد استان می‎شود از این رو به مدیران ادارات شهرستان‎ها اعلام کردیم اقلامی که وارد استان خواهد شد با اولویت اول برای افرادی که می‎خواهند در این طرح شرکت کنند، اختصاص داده شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروهی در شهرستان‎ها با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه آن شهرستان تشکیل شده است بر این اساس شخصی که برای کمک تقاضا داده است باید از این کارگروه تأییدیه اخذ کند تا بتوانند از محل منابع برخوردار شوند.

* بارش مهربانی در گلستان/ توزیع بسته‎های معیشتی در گرگان با کمک شورای شهر و خیرین ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شورای شهر در بحث مبارزه با کرونا ۲ میلیارد تومان اختصاص داده است، گفت: بخشی از این مبلغ با تهیه بسته‎های معیشتی و در اختیار قرار دادن به مردم کم‌درآمد شهرستان گرگان انجام شده است.        

حمید آقاملایی افزود: همکاران در شورای اسلامی شهر با هزینه خودشان و کمک خیرین حدود ۵ هزار بسته در محلات مختلف توسط معتمدین توزیع کرده‎اند و این اقدام همچنان ادامه دارد.

* «خیریه امید صباح» در اقدامی جهادی ۱۵ هزار بسته معیشتی بین ساکنان ۲۰۰ روستای گلستان توزیع کرد

از سویی دیگر «خیریه امید صباح» نیز در اقدامی جهادی ۱۵ هزار بسته معیشتی بین ساکنان ۲۰۰ روستای استان توزیع کرد از این دست مهربانی‎ها در جای‌جای استان کم نیست و هر روز اخباری مبنی بر حضور پررنگ مردم در طرح «کمک مؤمنانه» به گوش می‌رسد، اگر چه ویروس کرونا درب بسیاری از کسب و کارها را بست اما قادر به بستن درب مهربانی و پیوند مردم نبود و خوشا به حال آنان‎که در ماه مبارک رمضان و در آزمون به یاد هم بودن و هوای هم داشتن را سربلندند.

انتهای پیام/ ۸۳۰۱۷

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح مساوات کمک مومنانه پویش مهربانی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان مدیرکل صنعت معدن و تجارت گلستان آسیب دیده از کرونا شاهد توزیع جلوگیری کنترل کرونا مسوولان بسته معیشتی بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان