Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، در پی تصمیم اخیر مقامات دولتی آلمان در اضافه کردن حزب‌الله لبنان به لیست تحریمی این کشور، برگزاری مراسم قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان لغو شد.

به گته این وبسایت صهیونیستی «میشل مولر»، شهردار برلین هموار مورد انتقاد محافل طرفدار صهیونیست‌ها به دلیل برگزاری مراسم روز قدس در این شهر قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما پس از قطعی شدن تحریم آلمان علیه حزب‌الله، مراسم روز قدس که همه ساله در حماست از فلسطینی‌ها برگزار می‌شد، لغو گردید.

سناتور «آندرس گیزل» همزمان طی پیامی در حساب توئیتری خود گفت: «برگزار کنندگان روز قدس، برگزاری مراسم راهپیمایی در ماه رمضان جاری را لغو کردند و بدین ترتیب از شر یکی از ضدیهودی‌ترین مراسم خلاص شدیم».

گفتنی است، مراسم روز قدس همه ساله  از ۱۹۹۶ میلادی در برلین برگزار می‌شده است.

وزارت کشور آلمان اخیرا ضمن صدور بیانه‌ای گره مقاومت حزب‌الله لبنان را تروریستی خوانده و فعالیت‌های این گروه در خاک آلمان را ممنوع اعلام کرده است، سران صهیونیستی و سعودی از این تصمیم آلمان استقبال فراوانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان آلمان برگزاری مراسم مراسم روز قدس حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش ایسنا، سریال نوبت لیلی «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی‌ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و ۲۹ می تا ۳ ژوئن ۲۰۲۴ در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.  

«نوبت لیلی» پیش از این از جوایزه "British Awards" در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره "skiptown" در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

«نوبت لیلی» سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و …

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات