Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرد حداقل تا ماه سپتامبر هیچ رویداد بین المللی برگزار نمی‌کند، اما در صورت برگزاری رقابت‌های داخلی در ماه ژوئیه، نتایج آن‌ها را به رسمیت خواهد شناخت. این تصمیمات توسط هیئت اجرایی گرفته شده است.

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان رقابت‌های بین المللی را در ماه مارس به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد و قرار بود حداقل تا ژوئیه این مسابقات برگزار نشود، اما حالا این وقفه و تعطیلی تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اگر دستورالعمل‌های دولت‌ها اجازه برگزاری مسابقات کشوری را بدهد، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از ماه ژوئیه آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد، به این معنی که ورزشکاران می‌توانند در این مسابقات حدنصاب‌های لازم برای رویداد‌های مهم را به دست آورند و رکورد‌های جهانی را بشکنند.

فدراسیون بین المللی گفت که تا ۲ ماه آینده هیچ تورنمنتی جدیدی اعلام نمی‌شود و هیچ برنامه بین المللی که برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده را نمی‌توان تأیید شده قلمداد کرد.

به دلیل بیماری همه گیر کووید ۱۹، رده بندی جهانی در حال حاضر منتفی شده است و رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو - که به سال ۲۰۲۱ موکول شد - تا قبل از سال ۲۰۲۱ از سر گرفته نخواهد شد.

هیئت اجرایی علاوه بر این تأیید کرد که کنگره جهانی تیراندازی با کمان در سال ۲۰۲۱ همزمان با مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در یانکتون در داکوتای جنوبی برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری این رویداد هنوز اعلام نشده است.

اوگور اردنر، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، گفت: " تمرکز ما در حال حاضر بر روی حمایت از تلاش‌ها برای شکست این بیماری همه گیر معطوف است، در حالی که، به عنوان یک رشته ورزشی، ما برای آنچه که در آینده انجام خواهد شد، آماده می‌شویم. "

بیشتر بخوانید: احتمال برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی در سال ۲۰۲۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیراندازی با کمان المپیک فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان بین المللی سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز ۶۳۰.۲ و تنها با ۰/۳ اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. پوریا نوروزیان نیز امتیاز ۶۲۳.۱ را ثبت کرد.

پیش از این تیم میکس تفنگ و در تپانچه ۱۰ متر مردان، سجاد پورحسینی ناکام شده بودند. 

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند