Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰۰ هزار کارگر در این استان برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کروناویروس فرم خوداظهاری به صورت اینترنتی پر کرده‌اند.

«پروانه نیک‌مرام» امروز شنبه۱۳ اردیبهشت ماه در نشست  تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار با اشاره به اینکه در زمینه بیکاری کارگران به نسبت دیگر استان‌ها وضعیت بهتری داریم، افزود:قدرت ریسک پذیری کارفرمایان عامل تحرک و پویایی اقتصاد یک جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در این استان برخی کارفرمایان با وجود ضرر و زیان حاضر به تعطیلی و بیکاری کارگران خود نشدند که این موضوع ستودنی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته آینده وام ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی با نرخ ۱۲ درصد به کارگران عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: تشکل‌های کارگری فاقد ساختمان بوده که این یکی از مهمترین خواسته آنان از مسئولان است.

نیکمرام بیان کرد: تشکل‌های کارگری از نظر مالی مشکلاتی دارند به گونه‌ای که دیگر حتی خبری از کمک‌های ناچیز گذشته نیست و وعده مسئولان برای حل مشکل نبود ساختمان برای این تشکل‌ها محقق نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری کروناویروس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند