Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@20:57:40 GMT

مسابقات مجازی بوچیا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۵۶۵۵

مسابقات مجازی بوچیا برگزار می‌شود

رقابت‌های مجازی بوچیا زیر نظر انجمن این رشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، به منظور فعالیت ورزشکاران بوچیا و نیز حفظ آمادگی جسمانی آنها، رقابت‌های مجازی این رشته زیر نظر انجمن و در دو گروه مردان و بانوان و در پنج کلاس BC4, BC3 ,BC2, BC1 BC5, و به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانین مسابقات:

ورزشکارانی که طبق ضوابط کلاسبندی بوچیا واجد شرایط باشند، می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند و تأیید کلاس ورزشکاران جدید توسط هیئت‌های استانی ضروری است.

مسابقات در کلاس‌هایی برگزار می‌شود که بیش از ۳ ورزشکار واجد شرایط در کلاس مربوطه ثبت نام کرده باشند.

تمامی وسایل مورد نیاز برای هر ورزشکار اعم از ویلچر، توپ، رمپ (ناودانی) و سایر تجهیزات می‌بایست طبق الزامات قانونی رشته بوچیا باشد

اجرای این مسابقه با ۶ توپ در مدت زمان ۶۰ تا ۹۰ ثانیه صورت می‌گیرد. فیلم‌ها بایستی از زاویه مناسب، با یک برداشت و بدون قطع فیلمبرداری تهیه شوند. محل پرتاب ثابت بوده و پس از پایان شش پرتاب، بدون توقف تصویر، دوربین روی همه ایستگاه‌ها رفته و آنها را از نمای نزدیک نشان دهد.

می‌بایست روی هر فیلم مشخصات ورزشکار شامل: نام و نام خانوادگی، شهر / استان، کلاسبندی و عنوان “ایران بوچیا” درج شود.

فیلم‌هایی که پیوسته نباشند از داوری و مسابقه کنار گذاشته خواهند شد.

زمان و نحوه ثبت‌نام:

مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه است و همچنین فیلم با مشخصات درج شده حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه باید ارسال شود.

راهنمای ترسیم زمین:

ابتدا ایستگاه‌ها را تعبیه نمائید.

فاصله خط پرتاب تا پایان محدوده مسابقه شش متر است.

مسابقه در پنج ایستگاه و با شش توپ اجرا می‌شود.

فاصله مورد ۱ و ۵ از جایگاه پرتاب: پنج متر

فاصله مورد ۲ و ۴ از جایگاه پرتاب: چهار متر

فاصله مورد ۳ از جایگاه پرتاب: سه و نیم متر و توپ سفید در این ایستگاه قرار می‌گیرد.

راهنمای اجرا:

پرتاب توپ به داخل باکس (روی برگه A 4 پرتاب کنید)

دو توپ رنگی را به توپ هدف بچسبانید.

فرستادن توپ روی توپ‌های مشخص شده (چهارتوپ از قبل در ایستگاه ۴ قرار دارند)

زدن توپ ایستگاه پنج با ضربه و فرستادن آن به خارج از محوطه (محدوده شش متر)

هر وزشکار با تهیه فیلمی از اجرای خود و ارسال به انجمن بوچیا می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند و در روز عیدسعید فطر نفرات برتر اعلام و توسط انجمن تقدیر خواهند شد.

کد خبر 421881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوچیا جانبازان و معلولان معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»

بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستاهای سنگان چهارگانه شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر؛ سومین جشنواره گیلاس در حریم روستاهای چهارگانه سنگان بخش کن واقع در منطقه ۲۲ تهران صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مرتضی محمدنژاد بخشدار کن با اشاره به سومین همایش بزرگ جشنواره گیلاس اظهار داشت: با حضور تقریبی هشت‌هزار شهروند پایتخت که از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار شد می‌توان گفت با حضور این تعداد گردشگر در جشنواره یک روزه شاهد رشد ۵۰درصدی در توسعه برنامه های اجتماعی و فرهنکی مخصوصا در حوزه گردشگری در حریم روستاهای شمال، غربی‌ترین نقطه پایتخت نسبت سال گذشته خواهیم بود.

وی در ادامه به برگزاری ۳ جشنواره دیگر در سال جاری با توجه به ظرفیت‌های روستاهای بخش که با مشارکت مدیریت شهری منطقه ۲۲ و سازمان گردشگری شهرداری تهران در چهار فصل سال برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره‌ها شامل جشنواره شاه‌توت (اواخر تابستان)، جشنواره خرمالو (اواخر پاییز) و جشنواره فصلی با حضور اقوام ایرانی برپا و برگزار می‌شود.

محمدنژاد در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک محلی و سالم، تصریح کرد: این جشنواره ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای بخش کن و محصولات و ظرفیت کوهستانی، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می شود.

 او با اهمیت به موضوع مساحت روستاهای ۴گانه سنگان اذعان کرد: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی روستاهای سنگان ۴گانه بخش کن می‌باشد که امروز گردشگران از این مسافت‌ها عبور و در ۴ ایستگاه استقبال(سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن در پایان با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از شهرستان تهران خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل می‌باشد، در کنار این تولیدات که بسیار فاخر می‌باشند ۳ آثار باستانی چون چنار 4هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله نیز از دیگر ظرفیت‌هایی است که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی