Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@05:32:47 GMT

آیت‌الله سعیدی: رزمندگان جبهه مواسات در قم خوش درخشیدند‌

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۲۹۵

آیت‌الله سعیدی: رزمندگان جبهه مواسات در قم خوش درخشیدند‌

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تقدیر از خدمات و فعالیت های گروه‌های جهادی و قرارگاه‌ها گفت: الحمدلله رزمندگان جبهه مواسات در استان قم خوش درخشیدند و آینه‌دار نمایش عرصه‌های مجاهدت و خدمت رسانی شدند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم آمده است: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بار دیگر آزمونی سخت در برابر مردان و زنان کشور پهناور اسلامی ایران قرار گرفت که به خواست خدای بزرگ از آن سرافراز بیرون آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام افزوده شده است: جهان از شکوه ایثار و همدلی مجاهدان راه خدا در ایران اسلامی به‌وجد آمد و در روزگاری که مدعیان تمدن و تکنولوژی برای دریافت کوچک‌ترین امکانات، مشغول غارت و چپاول یکدیگر بودند، جهادگران در این سرزمین پرشکوه سینه در برابر خطر سپر کرده بودند و مشغول خدمت‌رسانی به مردمی که ولی‌نعمتان این انقلاب هستند بودند.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: ‌در استانی که مفتخر به حضور نورانی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه‌(س) است‌، شاهد حضور اقشار مختلف مردمی بودیم که وارد عمل شدند و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود از جان و مال خود مضایقه نکردند.

نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه بهاباد به روایت تصویرگزارش| مواسات ایلامی‌ها در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری / توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلمگزارش‌| "همدلی و کمک مومنانه" در جنوب بلوچستان / همه برای تحقق "مواسات" پای کار آمده‌اند + فیلم

در این پیام خاطرنشان شده است: نقطه اوج این شکوه و ایثار ماه مبارک رمضان بود که در لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین ‌امام خامنه‌ای واژه مواسات در راه خدمت به محرومان و دردمندان این امت جلوه‌ای دیگر پیدا کرد و قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی یکی پس از دیگری در کوی و برزن این استان مقدس آماده خدمت شدند.

در این پیام تصریح شده است: در ماهی که شاهد وفات بزرگ بانوی کریمه و یاور پیامبر گرامی اسلام حضرت ام‌البنین حضرت خدیجه (س) و مزین به نور ولادت کریم آل‌طه امام حسن‌مجتبی(ع) هستیم‌، هزاران بسته و سبد کالا در سفره‌ای مزین به صفت مهربانی توزیع شد و سفره افطار اقشار ضعیف و آسیب‌دیدگان از این بیماری همه‌گیر مزین به احسان و لطف خیرین و نیکوکاران شد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینک که الحمدلله رزمندگان جبهه مواسات در استان قم خوش درخشیدند و آینه‌دار نمایش عرصه‌های مجاهدت و خدمت‌رسانی شدند بر خود لازم می‌دانم که با استعانت از نام پروردگار متعال تلاشهای خالصانه ایشان را ارج نهاده و موفقیت بیش از پیش قرارگاه‌های مواسات را در سایه سار لطف و عنایت حضرت امام زمان‌(عج) و تحت زعامت نایب ایشان ‌آیت‌الله خامنه‌ای ‌مسئلت نمایم.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس