Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابی ، مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: در اجرای رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و همچنین سبد کالا  میان مددجویان این نهاد حمایتی- امدادی و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ،  با بیان اینکه هر شب غذای گرم در آشپزخانه‌های معینی که در سطح استان و در شهرستان‌هایی نظیر آستارا، تالش، رودبار، فومن و رشت برپا شده تهیه می‌شود ، افزود: این غذا‌های گرم پس از آماده‌سازی از سوی عوامل و نیرو‌های کمیته امداد استان در میان افراد نیازمند و خانواده‌های آسیب‌دیده توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه طرح اطعام ایتام و نیازمندان امسال به دلیل پررهیز از تجمعات و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد، افزود: امسال کمک‌های خیرخواهانه مردم و خیران در درب منازل تحویل نیازمندان و محرومان می‌شود.

عباس اهرابی گفت: در بحث فرزندان ایتام و محسنین نیز قصد داریم کمک‌هایی که از خیران در قالب سبد‌های کالا تا پایان ماه مبارک رمضان و در شهرستان‌های مختلف گیلان جمع‌آوری می‌شود را میان آنان توزیع کنیم.

او  افزود: خیران و نیکوکاران می توانند  برای مشارکت در رزمایش ملی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه ، کمک‌های  خود را از طریق سرشماره *۸۸۷۷*۰۱۳# اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ،  ارسال پیامک خالی به سرشماره ۸۸۷۷ را از دیگر راه‌هایی که مردم و خیران می‌توانند به صورت غیرحضوری در طرح کمک به محرومان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا کمک کنند اعلام کرد و گفت: مردم نوع‌دوست گیلان همواره در صحنه‌های مختلف خوش درخشیدند و برای کمک به همنوعان خود از هیچ کمکی مضایقه نکرده‌اند.

اهرابی،  با تأکید بر اینکه کمیته امداد گیلان در راستای کاهش مشکلات و کمبود‌های خانوار‌های تحت پوشش اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهد ، افزود: کمیته امداد با برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی، استفاده از ظرفیت‌های مناطق روستایی و توسعه اشتغال متناسب با پتانسیل‌های استان گیلان را مدنظر قرار داده است.

او  ارتقاء سطح زندگی مددجویان کمیته امداد و افزایش درآمد‌های آنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد کسب و کار از جمله برنامه‌هایی است که در راستای توانمندسازی مددجویان در گیلان در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ماه رمضان خانواده های آسیب دیده کمیته امداد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 6089932

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی