Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر با بهتر شدن اوضاع می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد بهتر است که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به هر جهت وضعیتی است که پیش آمده و باید با آن کنار آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید دید تصمیم گیرنده‌ها در این شرایط چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد. اگر با بهتر شدن اوضاع می‌شود بازی‌ها را برگزار کرد بهتر است که این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهیم و یا اگر می‌خواهند قهرمان را مشخص کنند طبیعی است که هر تیمی الان امتیاز بیشتری را دارد باید به عنوان قهرمان معرفی کنند.

او در خصوص اعتراض سپاهان نسبت به رای استیناف گفت: نمی‌خواهیم سپاهان را تخریب کنیم و خودمان را بالا بکشیم اما واقعیت این است که سپاهان به هیچ عنوان کار حرفه‌ای را انجام نداد و حالا نمی‌دانیم به چه چیز معترض است.

یوسفی در مورد حضور گل‌محمدی در پرسپولیس توضیح داد:  گل‌محمدی مربی بزرگ و باهوشی است و سال‌ها پیش نیز با هم همبازی هم بودیم. آرزوی موفقیت دارم امیدوارم که در کنار پرسپولیس موفقیت‌های خوبی را از او شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر سپاهان رحیم یوسفی کرونا علی شفیعی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم