Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقادر پربار روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت خدمات شهری شهرداری زاهدان هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت خدمات شهر بویژه نظافت شهری، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای اساسی در جهت رفع دغدغه‌ها نظافتی ذکر کرد.

وی بیان کرد: نظافت شهر یک ضرورت مهم  جهت حفظ سلامت شهر و شهروندان، ارتقای سیما و منظر شهری و در نهایت رضایت‌مندی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زاهدان تصریح کرد: ضروریست در زمینه نظافت شهر تغییر و تحول اساسی طی برنامه‌ای سه ماهه انجام شود تا وضعیت نظافت شهری به سمت و سوی مطلوب تر و همچنین اثرگذاری بیشتر در سطح شهر پیش برود.

وی اظهارداشت: در راستای نظافت شهری باید معاونت خدمات شهر با بکارگیری مدیریت بهینه در امور و هماهنگی بیشتر با مناطق و شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری مبادرت و همچنین مناطق با جدیت، اختیارات و نظارت بیشتر نسبت به عملکرد شرکت‌های مربوطه اقدام کنند.

پربار تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند در خصوص معضل زباله‌گردی، آسیب شناسی و راهکارهای اساسی برای برطرف کردن آن با بهره‌گیری از تجارب کلان شهرهای دیگر برنامه‌هایی را ارائه دهد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان نیز در این نشست با تاکید برتقویت نظارت‌ برشرکت‌های خدماتی گفت: نیاز است تا شرکت‌های خدماتی قوی و توانمند ازطریق فراخوان در راستای ایجاد رقابت‌پذیری بیشتر در حوزه امور شهری دعوت شوند.

محمد امیر براهویی افزود: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده در کمیته تخصصی خدمات شهر مقرر شد شرکت‌هایی که توان لازم را در جهت بهبود خدمات شهری ندارند در اسرع وقت حذف، تا نسبت به جذب و بکارگیری شرکت‌های توانمند مبادرت شود.

وی اظهار داشت: حفاری شرکت گاز مشکلات بسیاری را در زمینه نظافت شهری، نازیبایی معابر، ترافیک و نارضایتی شهروندان بوجود آورده که بایستی در اسرع وقت این شرکت، نسبت به جمع آوری حفاری‌ها با تسریع بیشتر اقدام کند.

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها شهرداری زاهدان نیز گفت: در راستای نظافت شهری بایستی ابتدا مشکلات ریشه‌یابی و دلایل آن بررسی شوند همچنین جهت رفع آن راهکارهای مناسب با بهره‌گیری از تجارب شهرهای موفق در زمینه نظافت شهری ارائه شود.

نظیر احمد هاشمزهی به مقوله فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: عدم آموزش کافی نظافت شهری و فرهنگ سازی مناسب بزرگترین دغدغه ما در شهر زاهدان است که تاکنون به صورت جد به آن پرداخته نشده و بایستی این مهم با جدیت بیشتر تقویت شود.

برچسب‌ها شهرداری زاهدان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری زاهدان فضای سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری زاهدان نظافت شهری نظافت شهر خدمات شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد