Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلی زاده گفت:  روزانه دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت اقدام به بازرسی از مراکز عرضه ،کنترل و نظارت برنحوه حمل وعرضه موادخام دارند  تا سلامت روزه داران دراین ایام تامین  شود.

«علی قلی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت همزمان باماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت برواحدهای عرضه وتولیدموادخام در شهرستان ملایربا تشکیل اکیپ‌های نظارتی  در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره دامپزشکی ملایر با بیان اینکه امر بهداشت مواد خام دامی و لبنی  به ویژه در ماه مبارک رمضان  بسیار مورد تاکید و اولویت ما است گفت: در این راستا روزانه 2اکیپ سیارویک اکیپ ثابت اقدام به بازرسی بصورت صبح وبعدازظهرازمراکزعرضه وکنترل ونظارت برنحوه حمل وعرضه موادخام دارند  تاسلامت روزه داران دراین ایام تامین  شود.


مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از شهروندان درخواست کرد از خرید هرگونه  موادخام بصورت فله که فاقد هویت و تاریخ تولید و انقضا می باشد خودداری کنند.


  وی تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موضوع رابه اداره دامپزشکی باتلفن 1512گزارش کنند.

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره دامپزشکی نظارت و بازرسی شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد