Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:07:59 GMT

آغار ساخت یک هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی فرهنگیان در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۱۰۱۲

آغار ساخت یک هزار و ۸۴۰ واحد مسکونی فرهنگیان در خوزستان

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی در حاشیه آیین آغاز ساخت این تعداد واحد مسکونی فرهنگیان در قالب طرح ملی مسکن  در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح در ۲۰ شهر خوزستان  اجرایی می‌شود و تعداد قابل ملاحظه‌ای از این واحدها در شهرستان اهواز ساخته میشود.

وی گفت: در مجموع در طرح ملی مسکن سهمی که به آموزش و پرورش خوزستان اختصاص داده شده ۲ هزار و ۷۲۴ واحد است اما سرجمع طرح‌های اقدام ملی که تا به امروز تعیین تکلیف شده بیش از هفت هزار و ۷۰۰ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرهنگی خوزستانی در طرح دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند ادامه داد:این طرح در مساحتی حدود ۱۱۰ هکتار در شهرهای مختلف استان خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: امید است که با آغاز عملیات احداث مسکن برای فرهنگیان خوزستانی بتوانیم دغدغه ذهنی معیشتی فرهنگیان را به حداقل برسانیم.

به گزارش ایرنا به مناسبت گرامیداشت هفته معلم کار ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور اسحق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، فارس، تهران، سمنان، زنجان و بوشهر آغاز شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان خوزستان خراسان رضوی کهگیلویه و بویراحمد مسکن سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن