Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:23:06 GMT

راه‌اندازی سامانه جدید ویدیو کنفرانس در دانشگاه الزهرا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۳۲۱۲۴

راه‌اندازی سامانه جدید ویدیو کنفرانس در دانشگاه الزهرا

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه پیام نور، هوشنگ تاجفر افزود: امکان برگزاری جلسات متعدد همزمان، گفت و گو، ضبط جلسات بدون نیاز به وسیله جانبی، پخش زنده با کیفیت تصاویر HD، از دیگر قابلیت های این سامانه است.

وی با بیان اینکه این سامانه طی هفته آتی در تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور اجرا شده و به بهره برداری می رسد، افزود: سامانه جدید ویدئو کنفرانس با هدف کاهش هزینه های ارتقا و توسعه دستگاه های فیزیکی به همت و پشتیبانی مهندسان اداره کل فناوری اطلاعات دانشگاه و کاملا بدون هزینه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجفر یادآور شد: این سامانه قابلیت اتصال بر روی موبایل را نیز دارد و به این ترتیب حتی افرادی که خارج از سازمان و یا مراکز خود هستند نیز می توانند بدون محدودیت فیزیکی در جلسات حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور اظهار داشت: سامانه قبلی ویدئو کنفرانس به دلیل قابلیت اتصال فقط در ۴۰ نقطه که دارای تجهیزات لازم فیزیکی بودند، محدودیت های لزوم حضور فرد در کنار دستگاه ها برای برقراری ارتباط و همچنین استهلاک، هزینه های بسیاری در برداشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه پیام نور آموزش الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه پیام نور آموزش الکترونیکی ویروس کرونا دانشگاه پیام نور آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد

غلامی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته که سامانه خودنویس در راستای بهبود بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است شاهد برقراری عدالت و شفافیت در معاملات بازار اجاره مسکن هستیم، گفت : سامانه خودنویس در حال حاضر نقش موثری در کاهش دلالی و سوداگری بازار اجاره مسکن داشته است.

وی افزود:  بازار اجاره مسکن در گذشته به دلیل آنکه این سامانه راه اندازی نشده بود با مشکلات بسیار زیاد از جمله افزایش دلالی و سوداگری روبرو بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مشکلات در این بخش برطرف شده است.

او گفت: کاهش حق الزحمه های نجومی که توسط مشاوران املاک پیش این دریافت می شد با راه اندازی این سامانه برطرف شده و ما شاهد بهبود وضعیت معاملات در بخش اجاره هستیم.

غلامی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه  ما شاهد شفافیت ۱۰۰ درصدی معاملات مسکن در این بازار هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)