Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکورد ۲۸ میلیون و ۲۲۶ هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سالی که گذشت، مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به ثبت رکورد ۲۸ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۴۱۷ نفر ساعت کارکرد بدون حادثه شده است.

محمد مسعودنیا با اشاره به شروع تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های واحد HSE حفظ شرایط ایمن در بازه تعمیرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به شرایط خاص کار در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا ادامه داد: از ابتدای شیوه این ویروس اقدام‌های مؤثری در  شرکت و منطقه مجتمع صورت گرفته است که این روند ادامه خواهد داشت.

مسعودنیا بیان کرد: این رکورد در حالی ثبت شده است که در سال ۹۸ در مجموع ۷۹ هزار و ۷۷۲ مجوز کار (پرمیت) شامل ۱۳ هزار و ۸۹۳ پرمیت سرد و ۶۵ هزار و ۸۷۹ پرمیت گرم توسط واحد HSE صادر شده است.

سرپرست HSE مجتمع گاز پارس جنوبی درصد بسته شدن و برطرف کردن عوامل بالقوه آسیب‌رسان در مجتمع را ۸۶/۹۸ درصد عنوان کرد و گفت: در کنار این موارد تیم آتش نشانی پالایشگاه دهم در چهارمین ارزیابی آتش نشانان صنعت نفت موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی بوشهر ساعت کار بدون حادثه مجتمع گاز پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است