Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:32:21 GMT

اعلام جزییات خاکسپاری نجف دریابندری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۴۹۲

اعلام جزییات خاکسپاری نجف دریابندری

به گزارش تابناک، علی‌ میرزائی، مدیرمسئول مجله «نگاه نو» با اعلام این خبر گفت: «پیکر آقای دریابندری روز چهارشنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در کنار مزار همسرش، فهمیه راستکار (هنرمند فقید) در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده می‌شود.»

او همچنین متذکر شد: »خواهش خانواده‌ دریابندری این است که کسی به منزل‌شان نرود، چون کسی در خانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده دریابندری برگزاری هرگونه مراسم را به بعد از کرونا محول کرده‌اند.»

نجف دریابندری، نویسنده و مترجم، زاده‌ سال ۱۳۰۹ در آبادان بود که ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در سن ۹۰سالگی و پس از تحمل سال‌ها بیماری از دنیا رفت. «پیرمرد و دریا» و «وداع با اسلحه» (ارنست همینگوی)، «بیگانه‌ای در دهکده» و «هاکلبری فین» (مارک تواین)، «پیامبر و دیوانه» (جبران خلیل جبران)، «رگتایم» و «بیلی باتگیت» (دکتروف)، «بازمانده روز» (کازوئو ایشی‌گورو) و «تاریخ فلسفه غرب» (برتراند راسل) از جمله ترجمه‌های او هستند.

«کتاب مستطاب آشپزی، از سیر تا پیاز» نیز عنوان یک کتاب آشپزی اثر نجف دریابندری با همکاری همسر فقیدش، فهیمه راستکار، است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا نجف دریابندری سهام عدالت صندوق ETF دعای روز یازدهم رمضان حذف صفر از پول ملی نجف دریابندری خاکسپاری ویروس کرونا نجف دریابندری سهام عدالت صندوق ETF دعای روز یازدهم رمضان حذف صفر از پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات

به گزارش پارس نیوز ، ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.​

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.​

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات