Web Analytics Made Easy - Statcounter

معمولاً هنگامی که برای خرید به  یک فروشگاه می‌روید، توقع دارید کلیه اجناس و محصولات مصرفی شما در آن فروشگاه قابل دسترسی باشند. برای مثال، در چنین فروشگاهایی دیگر لازم نیست بعد از خرید گوشت از قصابی به سمت بازار میوه و تره‌بار که امکان دارد در منطقه دیگری باشد، حرکت کنید. دسترسی کلی به انواع  کالاها، زمانی که صرف خرید می‌شود را کوتاه‌تر کرده و باعث صرفه‌جویی در وقت مشتریان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هایپر مارکت ها و هایپراستار ها در سطح کشور ساخته و جای گرفته اند. همان طور که مید اینید ،‌بهتری خرید، سریع ترین و با کیفیت ترین آن است، و اگر این خرید همراه با قیمت  و تبدیل های مناسب باشد، تبدیل به بهترین گزینه خواهد شد. فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت  که حاصل همکاری مشترک شعب هایپراستار تهران و کرج (اکومال) و اسنپ می باشد،‌امکان خرید آنلاین  تمامی اقلام سوپرمارکتی و غیرسوپرمارکتی را برای شما فراهم کرده است.

این فروشگاه آنلاین با همکاری هایپراستار، تمامی کالاهای سوپرمارکتی اعم از محصولات خوراکی و شوینده را در کنار انواع میوه‌ها و سبزیجات  و محصولات پروتئینی و محصولات بهداشتی که این روزها خواهان بسیاری دارند،‌به صورت یک جا به  مشتریان خود عرضه می‌کند. حتی در برخی از شعب هایپراستار امکان خرید انواع مختلف نان و شیرینی تازه، پخت هایپر استار نیز وجود دارد. 

کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت  اسنپ مارکت و یا دانلود برنامه موبایل اسنپ مارکت در قالب  IOS و اندروید  ، خرید از شعب این  هایپر مارکت آنلاین در تهران و کرج (و به زودی در شهرهای دیگر) را از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود تجربه کنند.

 

لازم به ذکر است که مجله اینترنتی اسنپ مارکت یا همان وبلاگ اسنپ مارکت به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و مقالات مرتبط با حوزه سلامت، خواص خوراکی‌ها و همچنین اخبار اسنپ مارکت را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر وبسایت سری  هم به وبلاگ اسنپ مارکت بزنید و از مطالبی که به صورت روزانه برای شما قرار داده می‌شود، لذت ببرید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسنپ مارکت پارسی خبر اسنپ مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi

اگر به‌دنبال این هستید که گوشی هوشمند خود را از برند چینی شیائومی بخرید، باید بدانید که تنوع محصولات این برند به‌شدت بالا است. در واقع این موضوع باعث شده تا افراد زیادی در خرید این گوشی‌ها سردرگم شوند.

پیشنهادی که برای شما داریم، خرید محصولات سری Redmi است. سری ردمی در برند شیائومی از محصولات باکیفیت و خاصی است که توانایی ارائه ویژگی‌های خوبی را به شما دارند. همراه ما باشید تا در ادامه این مطلب محبوب‌ترین گوشی‌های ردمی را به شما معرفی کنیم.

Redmi؛ محبوب‌ترین سری گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی برای گوشی‌های هوشمند خود، سری محصولات گوناگونی را راهی بازار کرده است. یکی از بهترین سری‌های این برند، Redmi است. ردمی یک سری گوشی شیائومی محسوب می‌شود که در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند.

قیمت این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های پرچم‌دار ارزان‌تر بوده و از مشخصات فنی مناسبی نیز برخوردار هستند. سری ردمی، خود دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است که Note از محبوب‌ترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. امروز بسیاری از مشتریان این برند سراغ محصولات سری ردمی نوت می‌روند.

محبوب‌ترین گوشی‌های سری Redmi

درصورتی‌که می‌خواهید گوشی شیائومی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که سراغ محبوب‌ترین محصولات سری ردمی بروید. سری ردمی محصولات گوناگونی را در بازار دارد که از بهترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد. تمامی این محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برای خرید موجود هستند.

Redmi Note 13 Pro 5G

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین محصولات شرکت شیائومی که در دسته‌بندی ردمی قرار می‌گیرد، Redmi Note 13 Pro 5G است. همان‌طور که مشخص است این محصول از پردازنده 5G استفاده کرده و حدود 16 تا 17‌میلیون‌ تومان قیمت دارد.

این پردازنده از سری اسنپ‌دراگون 7s بوده و در کنار 12 گیگابایت رم به شما ارائه شده است. نمایشگر AMOLED این دستگاه 6.67 اینچ اندازه داشته و رزولوشن آن نیز 1220×2712 است. دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل کیفیت داشته و از یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

Redmi Note 13 Pro Plus

محصول دیگری که از سری ردمی نوت باید به شما معرفی کنیم، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس شیائومی است. قیمت این گوشی جدید و قدرتمند حدود 20 تا 21میلیون‌ تومان بوده و از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

موضوع دیگری که دررابطه‌با این مدل وجود دارد این است که از فناوری 5G پشتیبانی کرده و این موضوع را مدیون پردازنده مدیاتک Dimensity 7200 Ultra است. صفحه‌نمایش این مدل بسیار باکیفیت بوده و دارای 446 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی است.

همانند مدل قبلی از یک حسگر 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این محصول استفاده کرده‌اند. همچنین باتری به‌کاررفته در آن نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته این گوشی به‌همراه یک شارژر 120 واتی ارائه می‌شود که در 19 دقیقه باتری را به‌طور کامل شارژ می‌کند.

 Redmi Note 12 Pro 4G

اگر نمی‌خواهید برای خرید محصولات شیائومی هزینه زیادی کنید، خرید شیائومی نوت 12 پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی یکی از محبوب‌ترین محصولات ردمی است که فروش بیشتری را در بازار تجربه می‌کند.

این گوشی عالی که حدود 10 تا 11میلیون ‌تومان قیمت دارد، از 8 گیگابایت رم، پردازنده اسنپ‌دراگون 732G، 256 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه‌نمایش AMOLED FHD بهره می‌برد. ظرفیت باتری این مدل5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با کمک آداپتور 67 واتی در 44 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

Redmi Note 12 5G

مدل قبلی که از گوشی ردمی نوت 12 پرو بررسی کردیم، نسخه 4G این گوشی بود؛ اما در این مدل از فناوری 5G نیز پشتیبانی شده است. این فناوری به‌دلیل استفاده از پردازنده 6 نانومتری مدیاتک Dimensity 1080 به‌وجود آمده است.

میزان رمی که در این مدل وجود دارد 12 گیگابایت بوده و حسگر اصلی دوربین آن نیز 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. در این مدل نیز همانند مدل‌های دیگر از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی استفاده کرده اند. صفحه‌نمایش این مدل همانند مدل‌های بالا از نوع AMOLED با کیفیت FHD است.

Redmi Note 13 Pro 4G

اگر به مدل‌های جدید برند شیائومی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید ردمی نوت 13 پرو را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید. البته باید در نظر داشته باشید که این مدل از شبکه 4G پشتیبانی کرده و نسل 5 را پشتیبانی نمی‌کند.

قیمت این گوشی در بازه 14میلیون ‌تومان بوده و از رم 12 گیگابایتی، پردازنده مدیاتک Heilo G99 و نمایشگر با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ استفاده می‌کند. همچنین نرخ به‌روزرسانی صفحه‌نمایش آن از 120 هرتز نیز پشتیبانی کرده و دارای یک دوربین 200 مگاپیکسلی در کنار باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

Redmi Note 13 4G

بسیاری از مدل‌های جدید گوشی شیائومی وجود دارند که در دسته مدل‌های اقتصادی نیز قرار می‌گیرد. ردمی نوت 13 4G نیز از این گوشی‌ها بوده و قیمت آن بین 8 تا 9میلیون ‌تومان است. پردازنده استفاده‌شده در این مدل، اسنپ‌دراگون 675 با فناوری 6 نانومتر است.

میزان رمی که برای این مدل در نظر گرفته شده معادل 8 گیگابایت بوده و از یک حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت بهره می‌برد. دوربین اصلی این مدل 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل کیفیت دارد. ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت به‌همراه قابلیت شارژ سریع 33 واتی است.

خرید مدل‌های گوشی Redmi با قیمت عالی

حال که به‌طور کامل مدل‌های مختلف از گوشی‌های سری ردمی در برند شیائومی را بررسی کردیم، بهتر است سراغ خرید بهترین آن‌ها بروید. ابتدا بودجه خود را بررسی کرده و پس‌از انتخاب از میان مدل‌های بالا، به دیجی‌کالا بروید. فروشگاه دیجی‌کالا علاوه‌بر ارائه گارانتی‌های معتبر، بهترین قیمت را برای خرید این گوشی‌ها به شما ارائه می‌کند.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان گوشی هوشمند در دنیا است. سالانه تعداد زیادی از محصولات این برند به‌فروش رفته و هرکدام از سری محصولات مختلف آن هستند. یکی از بهترین سری‌های این برند، سری Redmi است. ردمی محصولاتی از شیائومی به‌حساب می‌آید که قیمتی مناسب در کنار سخت‌افزارهای قوی را ارائه می‌کند.

از‌طرف‌دیگر طراحی ردمی نسبت به دیگر مدل‌ها زیباتر و سبک‌تر است. در این مطلب محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سری ردمی را باهم بررسی کردیم. شما قادر هستید برای خرید این مدل‌ها به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کرده و سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز