Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آشتاب از پرداخت تسهیلات ۱ تا ۲ میلیون تومانی به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی درون شهری و برون شهری که در دوران کرونا آسیب دیده اند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی آشتاب در گفت وگو با سفیرافلاک، اظهارداشت: به منظور حمایت از اقشار و فعالین بخش صنعت ساختمان و حمل و نقل به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی درون شهری و برون شهری تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی متناسب با بانک اطلاعاتی وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی لرستان با بیان این که تسهیلات در نظر گرفته شده با مدت تنفس مشخص و با بازپرداخت دو ساله صورت خواهد گرفت،گفت: ان شالله با این تسهیلات بخشی از مسائل و مشکلاتی که برای اقشار صنعت ساختمان و حمل و نقل در دوران کرونا به وجود آمده و آسیب پذیر بوده اند جبران خواهد شد.



وی با اشاره به اینکه صنعت ساختمان یک صنعت بسیار گسترده و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور است،بیان کرد: فعالین این بخش هم در این ایام به واسطه شیوع کرونا دچار آسیب و کاهش درآمد شده اند و ضرورت دارد که دولت در این زمینه آن ها را حمایت کند که با پرداخت این تسهیلات انشاالله گوشه‌ای از مشکلات این قشر برطرف شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: هزاران تن از گندم تولیدی کشاورزان شهرستان های جنوبی فارس با برنامه ریزی اصولی تعاونی ها از آسیب جدی در امان ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید کاظم موسوی اظهارداشت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی  فرمانداران ،جهاد کشاورزی ،اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود 20 هزار تن گندم تولیدی در شهرستان های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران  و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم های خریداری شده در فضای باز ،از خسارت جلوگیری شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از 60 هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از 58 هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر 20 مرکز خرید در شهرستان های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از 100 مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی 17 هزار و 500 تومان برای گندم معمولی و 18 هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی