Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران مدیری شب گذشته میزبان سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدا مدیری به برگزاری کلاس‌های بازیگری تیرانداز اشاره کرد و گفت: من که در خانه نشسته بودم و با موبایل این کلاس‌ها نگاه می‌کردم، از ترس مثل بید می‌لرزیدم (خنده). خانم تیرانداز هر وقت خسته شدید بفرمایید که برنامه را تمام و خداحافظی کنیم!

تیرانداز هم با خنده عنوان کرد: با نسل جدید نمی‌توان غیر از این رفتار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته استعداد‌های خوبی داریم؛ اما من همیشه به شاگردانم می‌گویم شانس در بازیگری مهم است! همه تمرین می‌کنند و توانایی خود را بروز می‌دهند؛ اما باید شانس داشته باشند که دیده شوند؛ من به این موضوع اعتقاد دارم.

وی افزود: استقامت و صبر در بازیگری هم بسیار مهم است. همه کسانی که کلاس بازیگری می‌آیند، آرزوی رسیدن به شهرت را دارند، ولی باید بدانند که استقامت و صبر در هنر تصویر و بازیگری خیلی مهم است.

تیرانداز در بخش دیگر گفتگو، درباره فضای مجازی اظهار کرد: به هر حال فضای مجازی ویترینی برای ماست؛ اما من اصلا دوستش ندارم. متاسفانه قضاوت‌های سریع را در آن شاهد هستیم. باید بگویم که چند روز پیش صفحه ایستاگرامم هک شد و از این بابت خیلی خوشحال هستم!

مدیری از تیرانداز درباره اینکه آیا تا به حال شده مردم او را نشناسند پرسید و این بازیگر گفت: بله؛ اتفاق افتاده است و خیلی ناراحت شدم. نمی‌دانم چرا این توقع برای ما ایجاد می‌شود که همه باید ما را بشناسند.

وی افزود: یک بار رفتم بانک؛ نیم ساعتی ایستاده بودم. نوبتم که شد سرم را تکان می‌دادم که متوجه شوند، من کیستم! در نهایت به متصدی باجه گفتم: من را نشناختید؟! گفت: چرا شناختم! (خنده)

مدیری هم خاطره جالبی را تعریف کرد و گفت: من هم هفت سال پیش به همراه دوستانم به شهری رفتم. قرار شد شب در هتل باشیم، اما به دوستم گفتند اتاق ندارند. من خودم دوباره رفتم با مسیول رزرو اتاق هتل سلام و علیک کردم و گفتم اتاق؟ گفت: به آن آقا هم گفتم اتاق نداریم. گفتم معذرت می‌خواهم. خیلی برایم عجیب بود؛ فکر می‌کردم از کره زمین بیرون آمدیم و به سیاره دیگری رفتیم که مرا نمی‌شناسند. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه بالاخره یک اتاق ته یک باغ به ما رسید!

وی افزود: حتی دو نفر آمدند آنتن تلویزیون را درست کنند که آن‌ها هم من را نشناختند. نهایتا صبح با آخرین سرعت به تهران برگشتیم. هنوز هم فکر می‌کنم خواب دیدم؛ آخر چطور ممکن است کسی من را نشناسد!

تیرانداز در بخش دیگری از این گفتگو درباره اوضاع سینمای ایران اظهار کرد: اوضاع سینما را باید در حد و اندازه خودمان ببینیم؛ به نظر من وضعیتمان خوب است. البته معتقدم که سینمای ما از سینمای اتاقی (از در وارد می‌شویم، قصه تعریف می‌کنیم و از در خارج می‌شویم) فراتر نمی‌رود! ما هیچ وقت توانایی و هزینه ساخت فیلم‌هایی مانند گودزیلا و اسپایدرمن را نداریم. چون در سینمای ما پول حرف اول را می‌زند، همیشه سعی می‌کنیم با کمترین بودجه سینما را پیش ببریم. اوضاع و احوال ما در فیلمنامه هم خوب نیست؛ چون معمولا آخر فیلم را می‌توان اول فیلم حدس زد.

او در پایان درباره آرزوی خود گفت: یکی از آرزوهایم این است که فیلم اکشن بازی کنم. از طرفی عاشق این هستم که مدیر عامل خانه هنرمندان بشوم. قطعاً دست به فضای آن نمی‌زنم، اما تئاتر هایش را بیشتر رونق می‌دهم و نمایشگاه نقاشی در آن برپا و از هنرمندان گمنام حمایت می‌کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برنامه دورهمی پارسی خبر مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه شروع همکاری خود با سریال «نون خ» و چگونگی آشنایی با سعید آقاخانی گفت: آقای سیروس میمنت که از قدیم باهم دوستی داشتیم به همراه آقای مصطفی تنابنده برای تست بازیگری و انتخاب بازیگر به کرمانشاه آمده بودند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰۰ نفر برای تست بازیگری به تالار انتظار کرمانشاه آمده بودند که در آن روز سیروس میمنت با من تماس گرفت و برای تست بازیگری رفتم و در همانجا نقش عموکاووس بر شانه من نشست.

وروایی تصریح کرد: برای این نقش ۱۰ نفر انتخاب شده بودیم که تا مرحله نهایی و آمدن به تهران ۹ نفر دیگر ریزش کردند و من با رهنمودهای آقای سعید آقاخانی و تلاش خودم نقشی را اجرا کردم که امیدوارم به دل مردم نشسته باشد.

بازیگر نقش عمو کاووس در خصوص نوع مواجهه مردم در کوچه و خیابان گفت: مردم هروقت مرا می‌بینند مدام عکس میگیرند و محبت نشان می دهند و تمایل دارند در مورد «نون خ» صحبت کنند و ابراز علاقه کنند.

ماشاءالله وروایی متولد سال۱۳۲۹ در کرمانشاه است. او رسکیومن(سرمتخصص نجات هوایی) و سرهنگ بازنشسته هوانیروز ارتش بوده و از نوجوانی در نمایش‌های دبیرستانی فعالیت داشته و بعد از ورود به ارتش در دانشگاه افسری نیروی هوایی تحصیلات خود را گذرانده است.

وی کار خود را در کادر پرواز و در کارهای نمایش و هنر آغاز کرده‌است. همزمان دوره‌های رنجر، کوهستان، دوره دریا، باتلاق و جنگل را گذرانده و کماندو شده است.

لازم به ذکر است با اتمام نون‌خ۲ یوسف قربانی، فرمانده وقت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از او به‌خاطر بازی در این سریال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229623 برچسب‌ها کرمانشاه سریال

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران