Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:59:36 GMT

دعای مجیر با نوای مداحان سرشناس + صوت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۳۸۰

دعای مجیر با نوای مداحان سرشناس + صوت

‍‍‍‍‍‍

یکی از مهم‌ترین دعا‌های ماه مبارک رمضان دعای مجیر است که خواندن آن دارای فضلیت و ثواب بسیاری است اما قرائت این دعا در در ایام‌البیض، روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رمضان دارای ثواب و فضیلت بسیار است.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ماه رمضان ماه بندگی و میهمانی خداست؛ گویند عبودت و بندگی با دعا‌ها و مناجات الهی کلیدی از در‌های بوستان و گلستان باغ ارم و جنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین دعا‌های ماه مبارک رمضان دعای مجیر است که خواندن آن دارای فضلیت و ثواب بسیاری است.

بر اساس برخی از روایات حضرت جبرئیل این دعا را هنگامی که پیامبر اکرم (ص) در مقام حضرت ابراهیم (ع) مشغول خواندن نماز بودند بر ایشان نازل کرد. خواندن این دعا در روز‌های ماه رمضان سفارش شده است اما در ایام‌البیض، روز‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رمضان دارای ثواب و فضیلت بسیار است.

این دعا را با نوای مداحان سرشناس کشور در ادامه بشنوید:

منصور ارضی

 

مهدی سماواتی

 

سعید حدادیان

 

محمود کریمی

 

محمدرضا طاهری

 

علی قربانی

 

میثم مطیعی

 

 

محمدحسین پویانفر

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان محمدحسین پویانفر دعای مجیر اعتکاف ایام البیض میثم مطیعی علی قربانی محمدرضا طاهری محمود کریمی سعید حدادیان مهدی سماواتی منصور ارضی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان