Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@20:31:50 GMT

سرقت از منزل لمپارد و مالک فقید لستر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۵۶۶۷

سرقت از منزل لمپارد و مالک فقید لستر

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روزنامه سان، یک باند تبهکار به خانه های فرانک لمپارد سرمربی چلسی ویشای سریوادانانپابها مالک فقید لسترسیتی حمله کردند.

سرقت از خانه میلیاردر تایلندی که زندگی او در پاییز سال ۲۰۱۸ به دلیل سقوط هواپیما به پایان رسید ، ۱۰ روز پس از سرقت از خانه لمپارد اتفاق افتاد. پلیس فرض می کند که همان باند مشغول به کار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک میلیون دلار کالای سرقت شده از خانه ویشای در نایتسبریج، غرب لندن به سرقت رفت. از خانه لمپارد در چلسی، جواهرات و ساعت های این سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی و همسرش به مبلغ حدود ۶۰ هزار پوند به سرقت رفت.

پلیس لندن اعلام کرده است به احتمال زیاد همان افرادی که به منزل ویشای دستبرد زدند توانستند به منزل فرانک لمپارد نیز دستبرد بزنند و به دنبال سرنخ هایی برای دستگیری آنها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قرنطينه كرونا لمپارد سرقت از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد