Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:10:11 GMT

رزمایش همدلی در بوئین‌میاندشت تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۹۹۰۰

رزمایش همدلی در بوئین‌میاندشت تعطیل نمی‌شود

امام جمعه بوئین‌میاندشت گفت: رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه نباید تعطیل شود، ممکن است جامعه هدف تغییر کند اما همچنان با هدف مواسات و همدلی باید وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوئین‌میاندشت در رابطه با فعالیت‌های انجام شده در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: با شروع رزمایش مواسات روند کمک‌رسانی مردم منطقه سرعت و پیشرفت مناسبی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوئین‌میاندشت افزود: اگر این رزمایش دولتی می‌شد، شاید به کندی پیش می‌رفت اما رهبر معظم انقلاب با فرمایش خود سرمشق دادند و عده کثیری با انگیزه مضاعف در این رزمایش حضور یافتند که همین امر موجب شد کمک‌رسانی بسیار سریع و با انرژی پیش برود.

وی تصریح کرد: از نیمه شعبان، قبل از شروع رسمی رزمایش ما به صورت خودجوش با کمک خیران و بانیان جشن‌های نیمه شعبان، برای سلامتی حضرت صاحب‌الزمان(عج) ۱۰ رأس گوسفند قربانی کردیم و به صورت بسته‌های غذایی میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

اسکندری با اشاره به اهمیت حضور ائمه جمعه در رزمایش گفت: حضور نهاد نماز جمعه در این عرصه باعث شد بسیاری از مردم شهر تمایل به مشارکت پیدا کنند، در شهرستان بوئین‌میاندشت موکبی به نام بقیة‌الله(عج) داریم که مردم به آن معتقد هستند و در زمینه‌های مختلف بسیار فعال است بنابراین با استفاده از ظرفیت این موکب توانستیم به جمع‌آوردی کمک‌های مردمی از محلات مختلف شهر اقدام کنیم.

امام جمعه بوئین میاندشت تصریح کرد: ابتکار عمل شهرستان بوئین‌میاندشت برپایی موکب بقیة‌الله(عج) و قربانی کردن است، در موضوع قربانی هر کس به اندازه وسع مالی از پرداخت هزینه یک کیلو گوشت تا یک رأس گوسفند کمک می‌کند.

وی افزود: بسیجیان، مردم و موکب‌داران همگی در شهرستان همراه شدند تا دست به دست یکدیگر در جهت تأمین مایحتاج نیازمندان تلاش کنند.

اسکندری با بیان اینکه نهاد نماز جمعه بوئین‌میاندشت برای شناسایی اصناف ضرردیده از بیماری کرونا با اصناف و خیریه‌ها جلساتی را برگزار کرد، عنوان کرد: روزانه تعدادی از ائمه جماعت شهر را جهت هماهنگی امر کمک‌رسانی به دفتر دعوت می‌کنیم تا بتوانیم نیازهای هر منطقه را به نحو مناسب و از طریق ائمه جماعات پیگیری کنیم.

امام جمعه بوئین‌میاندشت با تأکید بر روند ادامه رزمایش مواسات و همدلی بعد از ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: رزمایش  مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نباید تعطیل شود، ممکن است جامعه هدف تغییر کند، اما همچنان با هدف مواسات و همدلی باید وجود داشته باشد.

وی در پایان مطرح کرد: گاهی تصور می‌شود که حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی کمرنگ شده و نسبت به انقلاب شناخت کمتری دارند اما جوانان در این رزمایش و فعالیت‌های مربوط به کمک‌رسانی همانند جوانان دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ح۲۰/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه حضور جوانان دفاع مقدس مواسات و همدلی رزمایش مواسات کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان