Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به آغاز طرح «بهارانه کتاب ۹۹» از استقبال ۱۰ شعبه فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر از این طرح خبر داد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حسین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: طرح «بهارانه کتاب 99» از امروز تا 30  اردیبهشت‌ماه با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ثبت نام شعبه های فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در طرح «بهارانه کتاب99» خبر داد و تصریح کرد: فروشگاه شماره1(مرکزی)، فروشگاه شماره 3(دانشگاه)، فروشگاه شماره 6 (نواب)، فروشگاه شماره 7(سجاد)، فروشگاه شماره 9 (امامت)، فروشگاه شماره 10(طبرسی)، فروشگاه شماره 11(چهارراه شهدا)، فروشگاه شماره16(باب القبله) در مشهد مقدس و همچنین در جوار حرم مطهر رضوی و فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در شهرهای بیرجند و تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور در طرح بهارانه کتاب نام نویسی کردند و فعالیت آنان مطابق با این طرح از امروز آغاز می‌شود.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب که همه ساله اردیبهشت ماه در تهران برپا می‌شد، اجرای طرح «بهارانه کتاب99» در غیاب برگزاری نمایشگاه را مثبت و کارآمد ارزیابی کرد و متذکر شد: برگزاری چنین طرح های انگیزشی در ایام کرونایی سبب استقبال مخاطبان کتاب و رونق مجدد کتابفروشی‌ها می‌شود و بخشی از نیاز کتاب دوستان را برطرف می‌کند.

«پرسش‌های دختر؛ پاسخ‌های پدر» توسط به نشر منتشر شدبرگزاری 74 جلسه کارگاه داستان‌نویسی توسط انتشارات به نشرآخرین وضعیت کرونا در خراسان رضوی| از اقدام کتابفروشی «به نشر» تا حضور پررنگ سپاه امام رضا(ع) در مقابله با کرونا

سعیدی ابراز امیدواری کرد: تخفیف «بهارانه کتاب99» که تا پایان اردیبهشت ماه به اجرا گذاشته می‌شود، تمدید گردد تا فرصت بیشتری برای آشنایی و استقبال کتاب دوستان فراهم شود.

وی تاکید کرد: طبق اعلام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابفروشی های عضو این طرح می توانند به خریداران کتاب با ارائه شماره کارت ملی، حداکثر تا مبلغ 150 هزار تومان و تا سقف 20 درصد تخفیف طرح «بهارانه کتاب99» را لحاظ نمایند.

وی با بیان اینکه ضوابط و پروتکل های بهداشتی در تمامی شعبه‌های این انتشارات لحاظ می‌شود و نگرانی از بابت مسائل بهداشتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی آثار انتشارات به‌نشر به همراه آثار دیگر ناشران شامل کتاب‌های چاپی، عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در طرح «بهارانه کتاب99» در نظر گرفته شده است و کتاب‌های آموزشی مشمول این تخفیف قرار نمی‌گیرند.

مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: انتشارات به‌نشر علاوه بر این طرح تخفیفی، از نیمه ماه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان با اجرای طرح «بهارخوان» در فروشگاه الکترونیکی این انتشارات و صفحه اینستاگرام به‌نشر در فضای مجازی پذیرای دوست‌داران کتاب بود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح شامل تخفیف 15درصدی 500 عنوان کتاب از انتشارات به‌نشر به همراه تخفیف 20 درصدی50 عنوان کتاب منتخب از سایر ناشران بود که با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به کتاب همراه شد و همکاران ما در انتشارات به‌نشر آثار خریداری شده را با بسته‌بندی کاملا بهداشتی، به همراه هدیه متبرک و به صورت رایگان به دست علاقه‌مندان به کتاب رساندند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس behnashr @نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتشارات به نشر بهارانه کتاب99 فروشگاه شماره بهارانه کتاب آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب