Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که اغلب فدراسیون های فوتبال کشورهای جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا، اقدام به کاهش چشمگیر دستمزد مربیان ملی خود کرده اند، فدراسیون فوتبال ایران هنوز اعلام نکرده که چه میزان از حقوق سرمربی کروات گمنامش را کسر می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال در همه رده های حرفه ای و حتی نیمه حرفه ای، باعث شد تا فیفا مجوز کسر دستمزدها را صادر کند اما غیر از این مجوز، بسیاری از سرمربیان فوتبال در جهان از جمله کی روش در کلمبیا ، برانکو در عمان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داوطلبانه مبالغی قابل توجه از قرارداد خود را بخشیدند اما در این میان از اسکوچیچ که حتی یک جلسه تمرین با تیم ملی ایران نداشته است، صدایی در نمی آید.

در این میان فدراسیون فوتبال هم هنوز تمایلی به کاهش و کسر قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی نشان نداده و این موضوع به حواشی و شایعاتی درباره دخالت برخی مدیران فوتبال در این قرارداد دامن می زند. حتی شنیده می شود که این افراد مانع کاهش داوطلبانه قرارداد اسکوچیچ شده اند چراکه منافع خود آنها در این قرارداد کاهش پیدا می کند!

همین امروز فدراسیون فوتبال مراکش خبر داد که دستمزد کادرفنی تیم ملی این کشور را در ایام کرونا کاهش داده است. این کاهش ، میزان ۵۰ درصد از دستمزد سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش را شامل می شود که می تواند یک درس خوب برای مدیران فوتبال ایران و ورزش دولتی کشورمان باشد که به آسانی از بیت المال عبور نکنند.

نشریه «الرایه» قطر خبر داد فدراسیون فوتبال مراکش اعلام کرده است که دستمزد کادرفنی اش را در ایام تعطیلات ۵۰ درصد کاهش داده است. فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش گفته: با وحید خلیلهوژیچ، سرمربی تیم ملی و بقیه اعضای کادر فنی به توافق رسیدیم تا دستمزد‌ها را در ایام تعطیلات ۵۰ درصد کاهش دهیم.

تیم ملی مراکش با هدایت هروه رنار در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از رقبای ایران بود که تیم ملی کشورمان موفق شد این تیم را با گل بخودی دقیقه پایانی با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و حالا سرمربی جدید این تیم که او برخلاف اسکوچیچ جزو مربیان مشهور فوتبال کرواسی است، راضی شدهتا نصف قراردادش را کاهش دهند.

همین چند روز اخیر خبر رسیده بود که اسکوچیچ در یک نظرسنجی داخلی در کرواسی برای انتخاب بهترین مربی تاریخ  یک باشگاه ، موفق نشد حتی یک رای کسب کند. چنین مربی بی نام و نشان و معمولی ، حالا در فوتبال ایران بدون حتی یک جلسه تمرین و اردو و یا برگزاری مسابقه حتی در سطح دوستانه، حاضر نیست داوطلبانه بخشی از دستمزدش را در دوران تعطیلی کرونا ببخشد و فدراسیون فوتبال ایران نیز تا این لحظه هیچ حرفی از کاهش قراردادی که بر سر ارزی یا ریالی بودن آن بحث شده، نزده است!

نخست گفته شده بود که قرارداد اسکوچیچ فقط تا پایان چهار بازی باقیمانده مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی است اما این دروغ بزرگ توسط مهدی محمدنبی در نخستین روزهای دبیرکلی اش در فدراسیون فوتبال برملا شد و مشخص شد که قرارداد اسکو را تا پایان جام ملتهای آسیا بسته اند!

وزیر ورزش و جوانان اخیرا در نامه ای به وزارت اطلاعات، خواستار ورود و برخورد این نهاد امنیتی با متخلفان و دلالان فعال حوزه فوتبال کشور شده است و بد نیست وزارت اطلاعات به نحوه عقد قرارداد مربی درجه سه اروپایی تیم ملی و همچنین پرونده قرارداد مارک ویلموتس ورود کند تا بیش از این شاهد اتلاف سرمایه های ملی و بودجه های عمومی در قراردادهای نجومی با مربیان بی کیفیت نباشم.

نویسنده: بهنام شریفی 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا زلزله زلزله تهران نماز آیات دعای روز پانزدهم رمضان قرارداد اسکوچیچ ویروس کرونا کاهش قرارداد کسر حقوق کاهش دستمزد تیم ملی فوتبال اسکوچیچ تابناک ورزشی ویروس کرونا زلزله زلزله تهران نماز آیات دعای روز پانزدهم رمضان فدراسیون فوتبال فوتبال ایران فوتبال مراکش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد