Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@05:55:17 GMT

حکم محمد علی نجفی صادر شد | وکیل: اعتراض خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۰۰۷

حکم محمد علی نجفی صادر شد | وکیل: اعتراض خواهیم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، این حکم در حالی از سوی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران صادر شده است که وی در آخرین حکمش که آذر سال گذشته صادر شده بود از جنبه عمومی جرم به ۷ و نیم سال حبس برای قتل عمد محکوم شده بود که با اعتراض وکیل متهم و نقض حکم از سوی دیوانعالی کشور پرونده به شعبه هم عرض ارجاع داده شد و هفته گذشته آخرین جلسه دادگاه او برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر صدور حکم اشد مجازات برای نجفی از سوی شعبه ۱۰ دادگاه کیفری نشان می دهد که قضات این شعبه دادگاه معتقد هستند ارتکاب قتل از سوی متهم عمدی بوده است.

حمیدرضا گودرزی، وکیل نجفی که کماکان معتقد است «تشخیص و ادله ما بر غیر عمدی بودن قتل است» و دادگاه با «نگاه به قتل عمد، حکم داده است» گفت: هر چند هنوز حکم به من ابلاغ نشده و تا زمانی هم که حکم به دست من نرسد نمی‌توانم راجع به محتویات آن اظهارنظر کنم اما اگر حکم ابلاغی اشد مجازات باشد باید ببینم که بر چه اساسی حکم صادر شده به طور قطع اگر ابهامات برطرف نشده باشد اعتراض خواهیم کرد اما همه اظهارنظرها منوط به ابلاغ رسمی و رؤیت حکم است.

میترا استاد، همسر محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، خرداد سال ۹۸ با شلیک گلوله به قتل رسید و عصر همان روز نجفی با حضور در اداره آگاهی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

در کیفرخواست، اتهامات نجفی «قتل عمد»، «ایراد صدمه غیرمؤثر در قتل» و همچنین «نگهداری اسلحه غیرمجاز» عنوان شده بود. نجفی، به اتهام قتل به قصاص محکوم اما موفق شد با پرداخت چند میلیارد تومان رضایت اولیای دم را به دست آورد. او همچنین به اتهام نگهداری اسلحه غیرمجاز به ۲ سال حبس محکوم شده است.

کد خبر 509852 برچسب‌ها محمدعلی نجفی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدعلی نجفی صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل